griezelquesten (volle maan)

Discussie in 'Overig archief' gestart door mike32, 16 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike32

mike32 Forumleerling

Griezelquesten zijn questen met gewassen die men alleen tijdens het event volle

maan kan planten dit is prima.
    maar in de coreperatie is er geen manier om deze questen te sorteren.

als oplossing stel ik voor om een nieuwe tab the maken in de coreperatie met de naam griezelquesten met daaring alle griezelquesten.

dit lost een probleem op dat voor spelers griezelquesten nu niet overzichtelijk zijn als je nu die questen wilt bekijken zitten ze altijd ver van elkaar.

net zoals de fokquesten daar heb je ook een tab voor en het is overzichtelijk.

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Klinkt mij goed in de oren.zeker omdat ze steeds meer en meer questen er in gooien.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

goed plan!

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Morpho

Morpho Junior expert

Vind ik een goed idee, misschien een vlaggetje voorzien zodat je weet met welke quests je bezig bent. (zoals in de molen)

dutchboy vindt dit leuk.
  5. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

ben ik VOOR. zelf doe ik ook bijna tot geen griezelquesten. ik zaai en oogst alleen bottenplanten (voor hondenvoer)

dutchboy vindt dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind het een goed idee, zelf zal ik er niets meer aan hebben want ik heb alle griezel questen al af

dutchboy vindt dit leuk.
  7. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik vind het wel een goed idee.
    misschien is het zelfs wel een idee om alle questen te sorteren op sort.
    bijvoorbeeld ook de productquesten, de mysterieboomquesten, de mysteriestal questen en de gewassenquesten.
    en misschien ook nog de tijdsquesten apart

dutchboy vindt dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

momenteel heb ik er zelf niets aan maar ik ben wel voor
    wordt het allemaal wat overzichtelijker van
    dus ik zeg doen

-doppie- vindt dit leuk.
  9. MSMathieuS

MSMathieuS Actieve auteur

goed idee maar er zijn al zoveel tabbladen dat wordt niet meer overzichtelijk

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.