Griezelkalender

Discussie in 'Help archief' gestart door vinc05, 1 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

Klaartjuh..
    schrijft dat deze nog eens open gaat voor mensen die problemen hadden door storingen.
    Blijft dan open tot a.s. donderdag 23.59 uur.

Ik heb keurig alles ingeleverd en gisteravond de extra prijds geopend omdat die anders zou verlopen.
    Nu is de extra bonus dus morgen tegen 12 uur afgelopen .
    Wordt iedereen die alle dag geopend heeft en daarvoor ook misschien vaak moest inloggen gestraft.
    Geen + 1 bonus bij het nieuwe event.Erg jammer zo

owl., meggy1960, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

zo denk ik er ook over, jammer dat wij wel keurig op tijd alles hebben geöpend

owl. en hendrika73 vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Helaas is het in dit soort situaties nooit mogelijk iedereen blij te maken, maar aangezien het echt een fout in het spel is geweest dat kalender tweemaal een uur te vroeg werd gesloten zou het ook niet eerlijk zijn geweest om de mensen die in dat uur hadden willen openen nu niet meer die mogelijkheid te geven.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Blijft jammer dat de eindprijs een prijs was waar je voor jezelf een minievent van moest maken of waar je weinig tot niets aan had. Maar goed het levert mij toch 44 klavertjes 4, 88 verfplantjes en 88 planten op Bahamarama op. Ik vond de eindprijs wel een afknapper, werkte niet op het eventveld en het volgende event nog niet van start.
    En inderdaad in het kader van gelijkheid ook niet leuk dat spelers die het risico van de TG niet durfden nemen daar nu het voordeel van plukken, die spelers die wel TG hebben betaald krijgen de TG terug en hebben ook niets aan de hoofdprijs.

Edit: maar zelf ben ik dus 1 van de geluksvogels. Ik had gisteren geen zin om mijn andere account te oogsten, het event nam zoveel tijd in beslag dat ik alleen mijn hoofdaccount had gedaan. Daar dus de eindprijs niet geïnd. Kan ik morgen mooi doen wanneer het event begonnen is.

Laatste bewerkt: 1 November 2017
    farmermikkie, vinc05 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.