Griezelig avondje in de bioscoop

Discussie in 'Technische vragen' gestart door nouk64, 15 Oktober 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouk64

nouk64 Doorzetter

Ik kan al sinds gisteren middag, geen gloeipoenen meer leveren om de drie item te bouwen. Ik kan ze niet meer leveren, staan alle drie geblokkeerd met een groene balk??? Ik hoop op een oplossing.

2. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

bij mij het zelfde, heb support een berichtje gestuurd , hopelijk komt er een oplossing

3. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Hier bij mij ook hetzelfde probleem, met een paar keer opnieuw inloggen gingen de groene balkjes wel in de juiste stand maar ik kan niets erbij inleveren en ik heb gewas en dropjes genoeg.

4. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

in de client doet die niks. Gewoon bij farmerama inloggen en dan kun je weer verder, tenminste bij mij

5. Susannamaria

Ra ra bij mij doet ie het nu wel in ....cliento_O mal spel!

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb bij jullie gekeken en zie niets bijzonders. Lopen jullie nog wel tegen dit probleem aan of is het ook bij jullie nu opgelost?

7. Susannamaria

Nou bij mij stonden 5 min. geleden weer drie groene balkjes en ik ben pas op de helft van de quest.

8. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

bij mij in de client ook 3 groene balkjes.
    Als ik niet in de client opstart dan kan ik gewoon spelen

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik had of heb hetzelfde probleem
    speel ook in client

nu ingelogd via fb en kon alles inleveren

10. nouk64

nouk64 Doorzetter

Ik heb nog steeds groene balkjes, kan niets leveren terwijl ik genoeg heb. AL HET ANDERE WERKT, ook het andere event. Tot gistermiddag deed het t nog goed

11. Klaartjuh

Speel je ook in de client? Als ik jullie reacties bij elkaar zie vermoed ik namelijk dat het om een weergavefout in de client gaat, ik zie ook alles goed als ik bij jullie kijk.
    Wil je eens proberen wat je ziet als je gewoon via een browser inlogt? Als je in de client speelt ook goed daar nog eens te kijken, ik heb namelijk in de log ook je spel opgeschoond.

12. boerin5260

boerin5260 Junior expert

Ik kan bij de Drive-in ook niets inleveren groene balkjes

13. nouk64

nouk64 Doorzetter

Je moet toch in de client spelen, die hebben we jaren geleden moeten downloaden. daar werkt alles toch veel sneller? En tot zaterdagmiddag deed t daar ook.

14. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Je moet niet in de cliënt spelen, je kunt in de cliënt spelen. Dat is een keuze. Ik heb nooit echt in de cliënt gespeeld en in de overgangsperiode ervoor gekozen om in de browser te blijven spelen. Daarmee geaccepteerd dat dat een poosje lastig was, totdat de meeste problemen waren verholpen. Dat was mijn keuze:music:
    Je kunt dus op beide manieren spelen en ook wisselen tussen de ene keer in de cliënt en de andere keer in de browser spelen.
    Dus neem de adviezen ter harte en probeer eens in de browser te spelen;)

.Fisherman. vindt dit leuk.
  15. Klaartjuh

Even navraag gedaan lijkt dus op een probleem in de client, advies voor nu toch te spelen in de browser of in ieder geval als je voor het event wil inleveren. Er wordt wel gewerkt aan een oplossing maar niet bekend wanneer deze oplossing er is.

edit en het probleem is opgelost, dus ook in de client zou het weer goed moeten zijn. Als dat niet zo is het advies om de client even te verwijderen van je pc en opnieuw te installeren.

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2023
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.