gratis tg ????

Discussie in 'Help archief' gestart door mcdonnels, 13 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcdonnels

mcdonnels Forumleerling

hoe zit het nou met gratis tg als je alles in gevuld heb krijg je op het laatst een telefoon nummer dat toch 1 euro of 80 cent per minuut kost dat is niet gratis en nu word ik wel steeds gebeld door bedrijfen die mijn informatie gebruiken maar ondertussen heb ik nog geen tg gezien. hoe zit dat ?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Je hebt het over Cash for Action.
    Deze service wordt geleverd door een externe partner. In dezelfde module van de bank vind je een statusoverzicht van ingevulde enquêtes en dergelijke alsook een optie om de support van de partner aan te schrijven.

Vaak moet je na het invullen van de enquête nog verbinding maken met een website voor een of ander spel alvorens je als voltooid wordt geregistreerd of via een telefoonnummer. Maar zulke zaken kunnen per partner verschillen.

In ieder geval moet je bij hen zijn om je niet gekregen TG te claimen.

mcdonnels en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. mcdonnels

mcdonnels Forumleerling

dank je voor je reactie

maar ik bedoelde juist dat het niet helemaal gratis is want dat nr bellen kost ook weer 1 euro of 80 euro cent terwijl er staat 100% gratis
    dan kom je op een telefoon winnen of zo en dan moet je dat nr bellen en dat ga ik niet doen want er stond gratis een beetje valse informatie zou je dat kunnen noemen of zie ik dat verkeerd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.