granaatappel XL

Discussie in 'Help archief' gestart door Cenneke, 5 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cenneke

Cenneke Gelegenheidsauteur

Heb gister bij de stekjes een granaatappelXL gekregen maar omdat ik nog meer stekjes had heb ik deze verwijderd om de nieuwe stekjes neer te zetten. Ik kan hem echter niet gebruiken, zag bij mijn bomen dat daar een aparte granaatappelboom staat, die gebruikt maar ook daar kan ik de XL niet overheen plaatsen. Hebben meer mensen hier last van?
    En voor jullie vragen of ik in het goede level zit....dat zou toch moeten in 228 nietwaar;)
    Of moet ik gewoon een paar dagen afwachten tot de XL in het spel verwerkt is?
    Vreemd genoeg kon ik de vlierboom XXL wel gelijk plaatsen

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Probeer even met flash legen en opnieuw opstarten. Als het dan nog steeds niet lukt stuur dan maar even een ticket naar support.

3. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik heb hetzelfde probleem maar dan met de granaat xxl. zal wel een bugje zijn

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik heb er ook last van, ik heb een andere granaatappel neergezet en daar pakt de xl wel.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als er nog meer mensen hier problemen mee ondervinden mogen ze een ticket naar support sturen. Graag spelnaam en id vermelden.

6. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Ik had vanochtend iets vreemds op 1 van de accounts: In de voorraad stonden 7 granaatappels (gewone, niet van de myst. stekjes). Deze stonden verdeeld in 2 vakjes: 3 granaatappelbomen en 4 granaatappelbomen.
    Misschien is dat bij de mensen hierboven ook het geval, en een oorzaak van het probleem.

7. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

bij mij staan ze ook apart

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zoals mijn collega al aangaf ticket sturen naar support en graag de bomen waar de upgrade niet op kan in je inventaris zetten. Dat is voor ons wat handiger met het aanpassen.
    Wat het probleem is is ons bekend, we moeten het alleen handmatig aanpassen en dat kan alleen via support.

edit inmiddels heeft er een script gelopen die alle fouten bomen heeft vervangen door de juiste. Zodoende doe ik dit draadje nu op slot.

Laatste bewerkt: 6 Oktober 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.