Grafkaarscactusboom

Discussie in 'Help archief' gestart door Eefke!, 9 Oktober 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke!

Eefke! Junior expert

Misschien dat iemand me kan vertellen, hoe ik aan de basisboom Grafkaarscactusboom kom.
    De upgrades kan je kopen, maar wat heb ik daaraan als ik de basisboom niet heb......

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het ruilevent is nog bezig, dus daar zou je je licht op kunnen steken. En de grafkaars kan ook komen uit één van de raadselbomen die te koop is voor stermuntjes in het huidige event, ik dacht Slijm maar dan moet je voor de zekerheid even op het uitroeptekentje klikken.

Eefke! vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Correctie: Bij zowel Slijm als Geest raadselboom maak je er kans op.

Eefke! vindt dit leuk.
  4. Eefke!

Eefke! Junior expert

Dank jullie wel voor het antwoord!:inlove:

Ik koop me een weet niet wat aan Slijm en Geest raadsel bomen, maar er komt niets anders uit dan Tentakel en Nachtgloedbomen uit. Wie weet nog een ander middel om aan de Grafkaarscactus te komen?

Laatst bewerkt door moderator: 11 Oktober 2022
  5. R-Daredevil-nl

R-Daredevil-nl Forumleerling

wachten op het ruil event dan.

6. SophiaDankbaar

SophiaDankbaar Junior expert

Ik heb je een uitnodiging gestuurd om mijn buur te worden, dan kan ik je bij een volgend cadeau- en ruilevent eentje sturen.

Eefke! vindt dit leuk.
  7. Eefke!

Eefke! Junior expert

8. Danjal77

Danjal77 Forumleerling

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.