Goudvis op wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door maad, 19 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maad

maad Forum prof

Nou ja dit kan er ook nog wel bij, wintertijd festijn klaar.
    Laatste item gekocht goud vis.
    Hij staat in mijn inventaris, maar ik kan hem met geen mogelijk heid op de wolk krijgen.
    Ik ga steeds terug naar dat scherm waar ze dat spelletje moeten doen

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Via support kunnen wij nakijken wat er mis gaat. Even uit voorzorg, je had de wolkenrij ook al echt gekocht? Meestal is dat de reden dat je doorgestuurd wordt naar het event.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. maad

maad Forum prof

Ik ben nu net pas ingelogd, was het een beetje beu en er gisteren mee gekapt >:(

Ja ik had de wolkenrij gekocht ,bijna alles stond erop. De goudvis lukte niet via unity.

Ingelogd op andere manier, die op je bureau blad staat en is nu wel gelukt!

kakelot69 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. BoerinTineke49

BoerinTineke49 Forumleerling

Na jaaaren met plezier Farmerama spelen houd ik er nu mee op. Sinds ruim een maand steeds last van stilstaand beeld, schaapjes met een kruiwagen, vastzitten en onverwachte halve velden, ben ik het meer dan beu. Ik ga geen formulieren invullen, daar heb je de belastingdienst voor. Ik ben lid geworden om gezellig te spelen. Helaas, helaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.