Gouden lik 2014-11-05

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 5 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

tootje Commandant van het forum

Even doorzoeken Stien.....of het nummer doorgeven. Zonder bewijs géén plak 8)xD

Sinkie joehoe.....waar ben jij dit keer gelikt

enk52, Sjemmie, Klaartjuh en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In dit draadje https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/wat-mag-in-de-speakers-corner.13405/ heeft Klaartjuh prima verwoord wanneer en waarom draadjes zonder respons worden gesloten.
    En hoe je heropening kunt vragen.

Uit tootjes reactie begrijp ik dat ze dit graag nog open had gezien.
    Bij deze dan de nieuwe kans om het open te houden.
    Ik ga er geen leuks voor uitdelen, die komen net als in het verleden spontaan op basis van een post met naar mijn idee een leuke of lovenswaardige inhoud en ik heb aan heel wat meer mensen een leuk gegeven dan in dit draadje worden geadministreerd.

Beter jammer dus, maar het verandert mijn werkwijze niet.

enk52, Sjemmie, Klaartjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik zou ook al lang een banner met lik kunnen hebben, maar daar ga ik echt geen banner voor plaatsen. Of jij wel of geen reactie van mij leuk hebt gevonden weet ik zo niet. Ik vind het leuk dat je de spelers die dit leuk vinden de kans geeft hier te blijven posten.

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heeeee, daar is tie weer - ik bedoel dit draadje dus, om misverstanden te voorkomen!

Maar om nou al die 'likken' (8)) terug te zoeken..............

-Tits-, enk52, Sjemmie en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. tootje

Ron, wat een vriendelijk gebaar xD
    maar......je hebt het verkeerde draadje terug gezet.... Dit is alleen het laatste stukje. Het originele draadje waar de eerste posting bij staat zit nog in het archief :eek: Nu weten de mensen helemaal niet wat de bedoeling is van het draadje..... Misschien is het mogelijk om die eerste posting even in dit draadje te zetten?

Verder ben ik me er terdege van bewust, dat er veel meer gouden likken zijn uitgedeeld dan hier bekend zijn, maar iedereen is welkom zich hier te melden en als zij/hij dat wilt, een gelikte banner te krijgen :music:xD

De laatste stand van zaken was als volgt. 8)

Stien: 1 diamanten lik,4 gouden likken.
    Tootje: 5 gouden likken.
    Snietje: 4 gouden likken.
    Sinkieboy : 3 gouden likken.
    Marleen: 2 gouden likken.
    Tits: 2 gouden likken
    Wofrij: 2 loden likken, 1 gouden lik
    Moira 1 gouden lik

Wie nog weet of er meer gelikt is.....schroom niet en kom je melden. :)

Laatste bewerkt: 17 Januari 2015
    enk52, Sjemmie, Klaartjuh en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Ik ben het archief ingedoken en heb de eerste post er weer bijgezocht hoor! Likse!

Sintra98, enk52, Klaartjuh en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. tootje

Geweldig Sjemmie! Bedankt! :D

8. Wofrij

Wofrij Teller

mooi, was te voortvarend opgeruimd. Dat overkomt ons allemaal wel eens. Gelukkig kan het weer voortgang krijgen. kan ik nu een mooie krijgen met 2 loden likken en 1 gouden! Of ben ik nu een hebberd. Ik ga nu trouwens wel weer door met boerderij spelen want de gouden lik is weer geopend en dus toch een uitdaging voor het spelen van Farmerama.

enk52, Sjemmie, Klaartjuh en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik geloof het zelf nog steeds bijna niet maar ...Jaaaaa ik heb er ook 1...ongelofelijk :wuerg:xD

tis post nr 205

-Tits-, enk52, Sjemmie en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. tootje

Hofdame.....respect -.-xD

Hier is je digitale lik....als je wilt, kun je hem in je banner plaatsen...:music:

http://imgdump.nl/hosted/0f60705d52c3aba8ca5e4c9c4fe1138d.png

Wofrij.....hierbij uw trofeeën

http://imgdump.nl/hosted/a79bcca88f912237e9463ca817fc6b7e.jpg

Maakt de stand:
    Stien: 1 diamanten lik, 2 gouden likken.
    Tootje: 5 gouden likken.
    Sinkieboy : 3 gouden likken.
    Moira 1 gouden lik
    HofvanDromen 1 gouden lik

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
    -Tits-, enk52, Sjemmie en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Oh geweldig...strakkies ff doen...
    dank je voor het maken:inlove:

12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik ben eens even m'n leuklijstje gaan bekijken en zie dat ik inmiddels in totaal 9 likken heb gekregen! :pxD

-Tits-, enk52, Sjemmie en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. tootje

Sinkieboy....... xD

http://imgdump.nl/hosted/afa7b458041e14af4e30cc89ca55376e.png

Maakt de stand:
    Stien: 1 diamanten lik, 2 gouden likken.
    Sinkieboy : 7 gouden likken.
    Tootje: 7 gouden likken.
    Moira 1 gouden lik
    HofvanDromen 1 gouden lik

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  14. sinkieboy

15. tootje

'k Ben ook maar even gaan kijken....:music:
    Twee erbij van mijn lievelingsmod Hennie :pxD (alhoewel Klaartjuh ook flink haar best heeft gedaan xD)

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Uhhhh bij mij mogen er ook nog 2 bij - van een tijdje terug.o_O

17. tootje

Sinkie...... Jij hebt er de likken van het 'fijne feestdagen' draadje bij geschreven, maar die tellen niet mee. 8)
    Daar hebben Klaartjuh en Enk iedereen gelikt....:sleepy:xD Dat is niet meer bij te houden voor de organisatie....

Dus je hebt er 7 (net als ik :p )
    Stien bedoelde jij ook die uit het feestdagen draadje of ergens anders?

Sinky

http://imgdump.nl/hosted/1b3f3733c99dabc2ec917bcb9afa7340.png

18. sinkieboy

Ow solly dat wist ik niet...7 is ook mooi!! ;)

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Uhhhhhh - geen idee meer - ook geen zin het op te zoeken - laat maar, het is wel goed zo.
    Volgende likken zal ik melden.

20. vinc05

vinc05 Forum freak

Nou ik wil ook wel zo'n likkie .
    Hier de plek waar ik gelikt ben
    -Tits- vindt jouw post leuk in het topic Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief.
    Een nieuw strip-avontuur! Susi Pechvogel levert een lading vracht af. Maar een duister figuur probeert haar te saboteren. Zal Susi...
    Gisteren om 19:17
    stien56 vindt jouw post leuk in het topic Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief.
    Een nieuw strip-avontuur! Susi Pechvogel levert een lading vracht af. Maar een duister figuur probeert haar te saboteren. Zal Susi...
    Gisteren om 17:53
    enk52 vindt jouw post leuk in het topic Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief.
    Gisteren om 15:47
    -Coco1968- vindt jouw post leuk in het topic Praatgroep Strip event VII - Vogelperspectief.
    Gisteren om 15:44
    eevee60 vindt jouw post leuk in het topic Praatgroep koekjesparadijs.
    Welke levels zit je op baha en farmerama. Probeer je stallen en bomen die veel punten geven op te zetten en je gewas met het hoogste...
    23 December 2014
    Farmer121965 vindt jouw post leuk in het topic Sint & Piet op de boerderij, maak een mooi gedicht, zet je schoen en krijg een klein cadeau.
    Sint en Piet. Niet voor mezelf ik heb al wat in mijn schoen gehad, Maar voor de spelers van de top 1000 die zo hun best hebben gedaan ....
    29 November 2014
    -Tits- vindt jouw post leuk in het topic Sint & Piet op de boerderij, maak een mooi gedicht, zet je schoen en krijg een klein cadeau.
    Sint en Piet. Niet voor mezelf ik heb al wat in mijn schoen gehad, Maar voor de spelers van de top 1000 die zo hun best hebben gedaan ....
    28 November 2014
    Klaartjuh vindt jouw post leuk in het topic Ik kan niet inloggen.
    Vanaf 16.30 ongeveer alles eruit niet meer in te loggen. Kan er nu weer gewoon op alles geoogst enz gaat weer goed.
    4 November 2014
    katbla vindt jouw post leuk in het topic Dieren ABC 2014-08-25.
    quetzal o_Ok even opgezocht wat het nu is.(Weet niet of dit zo mag maar wil graag weten wat iets is) Van deze toch al kleurige...
    2 Oktober 2014
    [B][URL='https://board-nl.farmerama.com/index.php?members/susannamaria.763/'][U]Susannamaria[/U][/URL] vindt jouw post leuk in het topic [URL='https://board-nl.farmerama.com/index.php?posts/60980/'][U]Dieren ABC 2014-08-25[/U][/URL]. [/B]
    quetzal o_Ok even opgezocht wat het nu is.(Weet niet of dit zo mag maar wil graag weten wat iets is)[IMG] Van deze toch al kleurige...
    2 Oktober 2014
    [B][URL='https://board-nl.farmerama.com/index.php?members/123pien.1602/'][U]123Pien[/U][/URL] vindt jouw post leuk in het topic [URL='https://board-nl.farmerama.com/index.php?posts/60980/'][U]Dieren ABC 2014-08-25[/U][/URL]. [/B]
    quetzal o_Ok even opgezocht wat het nu is.(Weet niet of dit zo mag maar wil graag weten wat iets is)[IMG] Van deze toch al kleurige...
    1 Oktober 2014

-Tits-, enk52, Sjemmie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.