gouden gans voor veel te weinig verkocht door fout systeem

Discussie in 'Help archief' gestart door yvon61, 22 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ik heb de hele dag gefokt en uiteindelijk 6 miljoen uitgegeven om toch die gouden gans te hebben. Die heb ik op de markt gezet voor 22.250.000,00 (de prijs zelf stond iets hoger). Nu zie ik net mijn bd verspringen en tot mijn schrik komt er 2.250.000,00 bij, dus 20 miljoen te weinig.
    Oftewel ik ben nu dus 26 miljoen kwijt.
    En dat allemaal omdat toen ik uit de markt ging er een soort hikje was. Ik dacht daar niets van maar wel toen ik zag wat er naderhand gebeurde. Hoe kan dit?
    En hoe kan dit rechtgezet worden? Ben diep teleurgesteld. 1000 sv en heel veel ganzen en nu bijna niks er voor terug.

Heb inmiddels een mail aan support gestuurd in de hoop dat het opgelost kan worden.

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. spelboyke

spelboyke Oudgediende

dat probleem heb ik ook al een paar keer gehad maar ze kunnen het niet meer terug draaien.
    jammer voor jouw maar je bent het kwijt denk ik.

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Yvon61,

Mogelijk heb jij een nul (0 ) te veel geteld. o_Ok op mijn markt (nr 44) is/staat de gemiddelde standaard aanbiedprijs op 2.250.209/ of wel 2 miljoen 209 duizend.
    Voor mijn gouden gans kan ik niet meer vragen dan 3.967.347 bd (3 miljoen negenhonderdzevenzestig driehonderdzevenenveertig bd).

Het verkoop bedrag is door BP vrij laag in en vastgesteld bij invoering van de fokganzen, de prijzen kunnen enkel stijgen door middel van vraag en aanbod van de spelers.

4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Heb net even bij de prijs van de pelgrim ganzen gekeken. Die gaan rond de 2 miljoen net als gisteren (toen ruim 2). Dan kan je toch niet bedenken dat de gouden gans hetzelfde gaat opbrengen. Dat kan er bij mij niet in. + dat ik alle nullen goed geteld had.
    Had ik net zo goed pelgrim ganzen kunnen verkopen had ik 4x meer gekregen dan nu.

Heb al bericht van support gekregen en wat jij zegt is waar. Zou fijn zijn als er lijsten van afgesproken prijzen komen want als ik dit geweten had had ik nooit zover gefokt met de gans. Nu koop ik voor 6 miljoen en krijg er 2 terug. Leuke deal maar niet heus. Je kan namelijk niet van tevoren zien wat de prijs is als het vakje grijs is.
    Mijn weekend is hier behoorlijk door verpest.

De pelgrim gans staat nu voor 2,9 op de markt, dat is 2 lager dan de gouden.

Laatste bewerkt: 23 Augustus 2015
  5. harm-jan70

Het is mij ook wel eens gebeurd met de carnavalskoekoek. Dus je staat er niet alleen in. De gouden gans en de waakganzen, houdt ik daarom voorlopig achter de hand.

Sindsdien het debacle met de koekoek let ik wat beter op bij nieuw ingevoerde fokdieren. Laat je weekend er niet door verpesten, daar is het te mooi weer voor buiten.

Edit: waakganzen zijn wilde ganzen.

Laatste bewerkt: 23 Augustus 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. yvon61

yvon61 Forum-analist

Klopt, maar schreef net al aan een buur, zal nooit meer een gouden fokken als ik de prijs niet weet. Als ik het had geweten had ik de 4 ervoor verkocht dan had ik heel wat meer bd gehad.

7. harm-jan70

Met fokken is altijd veel BD te verdienen, dat klopt ja. Maar het kost je wel veel supervoer, ofwel in de meeste gevallen TG.

Vandaar dat ik deze en de BBD hiervoor even links heb laten liggen.

8. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ik sla ook regelmatig over hoor, nu had ik er zin in dus sv gekocht en een halve dag achter de pc.
    Achteraf dus zonde van het geld en de tijd.
    Zal wel weer even duren voor ik ga fokken, tenzij het een event is met mooie prijzen.

Deze kan op slot.

Laatste bewerkt: 25 Augustus 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.