gouden bananen blijven 0?!

Discussie in 'Help archief' gestart door denieske76, 6 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denieske76

denieske76 Forumbeginner

Hallo! Ik weet dat er al veel gepost is hierover, maar ik zie mijn probleem er niet tussen staan...

Ik ben jaren niet actief geweest en onlangs weer begonnen. Ik oogst best veel op Bahamarama, maar mijn gouden banaantjes blijven op 0 staan. Ik heb de FAQ gelezen, en daar staat op dat ik voor best veel gewassen banaantjes zou moeten krijgen.

Wat gaat er mis?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij een level up krijg je 5 GB. Dus als het goed is ben je nog geen level up gegaan.
    Als je redelijk wat sterren hebt, kun je het regenwoud openspelen zodat je de dubbele ruimte hebt om TEP te verdienen.
    Alle sieritems die TEP geven kun je dan ook op 1 van die beide velden zetten tot je schateiland hebt vrijgespeeld.

3. luapke

luapke Forumleerling

na de foutoplossing op de Bahama's was mijn bananenstand minus 15
    telkens ik een level hoger was verminderde het aantal met 5 dus alles ok tot het saldo nul was
    nu na het levellen kreeg ik onmiddellijk plus 5 bananen maar die verdwenen direct na het inloggen op een andere akker
    heeft iemand daar een oplossing voor ?
    gr.luapke ID4116675
    ps de tekens voor een ticket naar bp zijn voor mij onleesbaar hoor

4. denieske76

denieske76 Forumbeginner

tnx Coco

-Coco1968- vindt dit leuk.
  5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ben terug geklauterd van -77 naar -42...
    Zal in de gaten houden als ik rond de 0 kom...:)

6. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Ik heb mijn probleem aan BP gemeld en het is in orde gebracht.
    Wat ik gemeld heb is eigenlijk dat BP " leningen voor gouden bananen " toestaat, dat kan dus niet de bedoeling zijn want anders " leen " ik wel TG.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.