gouden bananen baharama

Discussie in 'Help archief' gestart door remco220910, 25 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remco220910

remco220910 Forumbeginner

ik heb op dit forum gezocht naar mijn antwoord. Maar hoe kan ik gouden bananen verdienen voor standbeelden te kunnen openen op baharama.

groetjes Remco

dutchboy vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Level up gaan op Bahamarama, dan krijg je er iedere keer 5.
    Bij uitzondering zijn ze op andere manieren verkrijgbaar.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. remco220910

dan heb ik een probleem, ik heb al een tijdje niet gespeeld, en nu ik terug kwam zat ik op level 91..de gouden bananen heb ik niet. en is heel moeilijk een level omhoog te komen nu.. zal nu nooit alles kunnen vrijspelen.. heb nog bijna niks vrijgespeeld en heb nu maar 15 bananen. sorry mijn account is remco220910..

dutchboy vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je op Bahamarama gewassen, bomen en stallen neerzet en steeds oogst, dan ga je vanzelf levelen.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Zoals coco al omschreef ontvang je 5 gouden bananen bij elke keer dat je levelt op de bahamarama. Omdat jij level 91 bent zal je snel een level up gaan en dus veel gouden bananen ontvangen. Bij het live gaan van de nieuwe bahamarama is er ook veel veranderd in de hoeveelheid EP die je nodig hebt om een level up te gaan. Je hebt nu per level minder EP nodig.
    Er zijn ook questen waarbij je gouden bananen ontvangt en soms kun je ze winnen bij een event.

Voor de volledigheid voeg ik de FAQ toe van de bahamarama.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. remco220910

dankjewel..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.