Gouden Bananen aanbod

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sintra98, 30 Maart 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen tot mijn verbazing kreeg ik een aanbod van Gouden Bananen.
    Maar ik sta al bijna een jaar in de wacht voor Bahamarama na het bereiken van level 600 en 9967 GB op voorraad maar als BP wat verkopen wil, dan moeten ze wel iets anders aanbieden
    Dan Gouden Bananen want ik 9969 GB op de plank liggen maar het wachten is op een nieuwe reeks zo dat ik met met dat gedeelte weer verder kan.
    Dat zelfde geld voor mij ook wat boeren rad pret en foksplosie deze hebben te maken met het feit dat het boeren rad beperkt is op 99 draaien en ik geen mogelijkheden zie om 200 draaien achter elkaar weg te draaien . Mijn wens zou daarom zijn verhoog het aantal draaien naar 200 zodat de boeren rad pret in ieder geval behouden kan worden als met tussen door even weg moet
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Aanbiedingen in het spel zijn soms willekeurig en soms voor alle spelers tegelijk, dus je zal wel vaker iets voorbij zien komen wat voor jou niet van toepassing is.

    De vraag voor het aantal draaien is al een aantal keer voorbij gekomen, we zien vanuit BP geen reactie dat hier iets in aangepast zal worden.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dank voor je reactie Mag op slot
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.