goude bananen

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 15 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik wil heel graag meer ruimte op bahamarama!
    ik heb nog maar een veld. echter staat er in de apen tempel dat ik 3 velden heb......hoe kan dat?
    wqneer krij je goude bananen? ik heb er nog maar tien dat schiet niet echt op ;-(

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je veld op bahamarama is in stukjes verdeeld. Waarschijnlijk heb je nu 3 stukjes van het geheel. Ik heb de faq er nog even bijgehaald en daarop kan je het precies zien hoe de verdeling is.https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/ Totaal zijn er 5 gedeeltes, dan heb je het hele veld.
    Als je een level omhoog gaat op bahamarama krijg je iedere keer 5 gouden bananen.
    Ik hoop dat het zo duidelijk voor je is.

3. voor mijn gevoel is de ruimte die ik heb maar voor 1 veld? kun je kijken op mijn account?

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee, dan moet je echt even een ticket naar support sturen. Die kunnen wel op je account kijken.
    Heb je wel in de faq op de plaatjes gekeken? Daar staan precies de gedeeltes die je erbij krijg afgebeeld. Wat nog niet vrij is is dan nog begroeid met planten.

5. ja ik heb t bekeken. ik vind het wat lastig inschatten. daarnaast het is voor een beginende speler een stuk makkelijker om de goude gbaanen bijelkaar te verzamelen! die levels gaan namelijk sneller........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.