Gooi de bal niet ontvangen

Discussie in 'Help archief' gestart door babs5610, 22 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs5610

babs5610 Forumleerling

Na het inleveren van de landkaarten bij vakje 44 heb ik het sieritem Gooi de bal niet ontvangen.
    Het vakje is afgevinkt en geeft aan dat ik deze beloning heb. De landkaarten zijn afgeschreven.
    In mijn inventaris is het item nergens te vinden. Ik heb geen items op een wolkenrij of veld geplaatst vandaag.
    Meer mensen hier last van?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik kan antwoorden dat ongetwijfeld meer mensen hier last van hebben nu, wellicht dat niet iedereen het door heeft. Maar zie net bericht dat er bij het bijboeken van dit item iets misgaat en hij zodoende niet voor jullie zichtbaar is in het spel.

Er wordt naar gekeken en zal zsm op de juiste manier op je account geboekt worden, een ticket naar support sturen is voor nu nog niet nodig. Mocht dat nog veranderen laten wij dit weten maar voor nu wachten wij ook nog de informatie vanuit BP af.

3. babs5610

babs5610 Forumleerling

Dank je wel voor het snelle antwoord Klaartjuh. Ik wacht het rustig af. Komt vast weer goed.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.