Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dag Sanham. met mijn enkel gaat het steeds beter. vanmorgen zijn de draadjes eruitgehaald en nog slechts een beetje gezwollen. maar geen pijn meer. pfff mag wel na 5 maand

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

fijn om te lezen Matthias, nu hopen dat het herstel doorzet. Maar pijnvrij is al heel fijn.
    Nu wel goed uitkijken met de gladheid buiten.

Wij zitten hier in code rood gebied, is echt jaren geleden dat er zo'n pak heeft gelegen en het sneeuwt nog steeds! Wel mooi om te zien. Gelukkig man en kinderen veilig thuisgekomen op de fiets.
    Tina ben jij er nog doorgekomen op je fiets?

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

hoi, Sanham. touwtrekken is nu wel nodig. we zitten al boven de 800. help, help, help alle dames help!!

4. Sanham

We kunnen weer bijna opnieuw beginnen Matthias, de mannen zijn gisteren nog tot laat doorgegaan :cry:

Hier regent het al de hele ochtend, maar nog steeds is niet alle sneeuw weg. Nu dus verraderlijk glad door de vieze drab. Straks boodschappen doen, dan zal ik weer wat lekkers onder de tafel zetten.

Ik mis Tina hier de laatste dagen.

5. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    ik ben de laatste dagen vaak te voet gegaan, en ik heb gehoord dat het morgen terug gaat sneeuwen

6. -matthias1952-

hallo tina, blij je weer te lezen. en ja, de winter is het land nog niet uit

7. tina9091

tina9091 Forum freak

een beetje winter is wel fijn, alleen mogen ze het wat beter plannen. alleen in het weekend sneeuw zou prachtig zijn :p

8. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    eens kijken wat het weer zegt vandaag. sneeuw of regen.
    spannend

9. Sanham

Goede morgen allemaal.
    Gisterenmiddag hier een :mad: middag gehad. Zou voor de klas van mijn zoon rijden om ze weg te brengen voor een mentoruitje. Ben ik net van huis, begeeft mijn versnellingsbak het :wuerg:.
    Kon de auto nog net met neus vooruit in een parkeerkommetje zetten, maar kont stond nog op de weg :oops:. Dus garage bellen, met verzoek zo snel mogelijk weg te halen (auto is pas net iets meer dan 4 jaar oud, altijd bij eigen dealer in onderhoud geweest. Tot vorig jaar deze er mee stopte toen andere eigen merkgarage gezocht). Zeggen gewoon: We kunnen de auto pas maandag komen halen. Bleek dat ergens tussen het wisselen van de garages, de garantie opgevolgd had moeten worden door een Assistance contract, wat mij dus nooit aangeboden is (dus tussen wal en schip en nu geen coulance: dus zoek het maar uit).
    Omdat auto niet veilig stond, toen maar ANWB gebeld (extra moeten betalen omdat ik geen woonplaatsservice had) en nu staat die in de garage. Vandaag afwachten wat de schade is :oops:

10. -matthias1952-

wat een pech Sanham.

11. tina9091

tina9091 Forum freak

dat is wel heel erge pech sanham :(

12. -matthias1952-

prettige zondag iedereen.
    Sanham, nu zitten de mannen alweer zoooo laag bij touwtrekken. alle dames: help!
    mannen, maak er een luie zondag van. ;)

13. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemiddag allemaal

14. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi kom ook weer eens kijken maar de mannen komen s avonds altijd

15. -matthias1952-

ze zijn nu alweer bezig, iets rustiger maar het begint al weer

16. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ze zijn echt niet te stoppen

17. Sanham

Sorry matthias, heel druk weekend gehad. Alleen tijd gehad om af en toe even te oogsten en zaaien. Nu zo laat dat ik lekker mijn bedje ga opzoeken. Misschien morgen overdag weer een kans als de mannen aan het werken zijn, alhoewel ik ook nog kerstinkopen moet doen en mijn berg wasgoed ook erg hoog geworden is.
    Gelukkig van de garage wel een leenauto gekregen, zodat ik de kerstinkopen niet op het fietsje hoef te doen. Krijg morgen door hoeveel de reparatie gaat kosten, de schakelkabel bleek gebroken te zijn :oops:

18. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    hier ook nog veel was liggen, kerstboom staat wel mooi te pronken
    en kerstinkopen moet uiteraard ook nog

19. -matthias1952-

goeie morgen allen
    succes met de inkopen Sanham en tina. we zien wel hoe het touwtrekken loopt. ze zijn weer "goed bezig" geweest vannacht

20. Sanham

Goede morgen, kerstboom staat hier gelukkig ook.
    Straks nog wel even tijd vinden om ons stalletje (erfstuk van mijn opa en oma) neer te zetten.