Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Gelderblom, ik denk niet dat wij jullie aantal jaren halen. Als jij een kleindochter hebt van 17, dan is zij 3 jaar ouder dan mijn dochter :p
    Wij zijn nu 16 jaar getrouwd, hebben dus denk ik ten opzichte van jullie nog heel wat jaartjes te gaan, maar aan de andere kant als ik het zo om me heen hoor/zie doen we het zeker niet slecht xD

2. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    hallo annerieke, dat is lang geleden. *zet verse chocolaatjes neer*
    wij zijn in december 17 jaar getrouwd.

3. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi zo houden sanham en tina wij zijn 51 jaar getrouwd

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal, *zet koffie en thee klaar, vandaag geen chocolade* ik zal ook maar eens zeggen: wij zijn in december 44 jaar getrouwd. ik denk ook dat het iets is om fier op te zijn. en ja, zoals Sanham zegt: als je zo om je heen kijkt blijkt het al een kunst te zijn om 10 jaar samen te blijven.

5. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemiddag allemaal
    1 jaar tegelijk he
    *zet vast taart klaar voor de huwelijksverjaardagen, chocoladetaart uiteraard*

6. Sanham

Lekker stukje chocolade taart van Tina en een kopje thee van Matthias.
    Zo eens kijken hoever we vanavond al kunnen vliegen :music:, maar nu eerst het vlees opzetten voor vanavond, want dat wordt haché en moet dus wel zo'n 2 uurtjes pruttelen.

7. tina9091

tina9091 Forum freak

vanavond zijn het pannekoeken hier
    woensdag he

8. gelderblom

lekker saham dat hebben wij vorige week gegeten ik had het een dag van tevoren klaar gemaakt was heel lekker over een paar weken hutspot dan neem ik als het kan vuilen winterpeen die zijn veel lekkerder als die gewassen

9. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    ik moet nog denken wat we vanavond gaan eten

10. Sanham

Goede middag, wij eten vanavond macaroni. Makkelijk op te warmen voor het gesplitst eten, vanwege de voetbaltrainingen. :music:

11. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

goedemiddag allemaal, wat eten jullie allemaal lekker, alvast eetsmakelijk, weet nog niet wat ik ga eten, fijne middag

12. gelderblom

goede middag wij eten macaroni met ham en kaas voor kleinzoon kleine balletjes gehakt

13. tina9091

tina9091 Forum freak

klinkt lekker gelderblom en sanham
    ik weet het ook nog niet nientje

14. nientje1950

haha tina was de chinees lekker? ik kreeg onverwacht bezoek dus heb maar broodje gegeten .ook lekker hoor.

15. tina9091

tina9091 Forum freak

chinees was superlekker nientje ;)
    dat is dan weer een voordeel van vroeg sluitende winkels he.

16. gelderblom

goede avond wat een rot weer he:cry:

17. tina9091

tina9091 Forum freak

zeg dat wel gelderblom, ik wil nog zomer

18. nientje1950

Goedemorgen, tjonge tjonge het heeft de hele nacht geregend en het regent nog. Er zijn hier allemaal leuke dingen te doen in het dorp maar als het blijft regenen wordt het niets. Jammer hoor. Fijne dag allemaal.

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

dag iedereen. door het rotweer maar besloten pannenkoeken te bakken met de 4 kleinkinderen. de ouders gaan naar een trouwreceptie maar wij kunnen dat niet meer. voeten en knieën weigeren het lange rechtstaan. wie zin heeft komt deze middag maar langs, ik zal een stapel pannenkoeken klaarzetten onder de tafel. wie zorgt er voor koffie en thee?

20. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet koffie en thee klaar en wacht met slabbetje om op pannekoeken*