Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kopjekoffie

kopjekoffie Junior expert

Even tussen het event en het voetbal door een doosje bonbons neerzetten voor de liefhebber...............ik neem zelf een zak chips:music: en geen koffie :p

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lekker een bonbonnetje, dank je wel kopjekoffie. Hier manlief vanavond met dochter naar de voetbal gegaan. Training van mijn zoon afgemeld. Hij was gisteren met een migraine aanval van school gekomen (drukte en spanning van 1e weken middelbare school, in combi met druk afgelopen weekend was iets te veel). Zaterdag wil hij wel heel graag de wedstrijd spelen, dus nu even rustig aan.

3. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemiddag allemaal
    hier is de eerste schooldag druk bezig. ik ben ook weer aan het werk. alles kan weer worden zoals normaal
    *oef*

4. kopjekoffie

Heerlijk................Weekend :D

Morgen lekker uitslapen.....o nee het voetbalseizoen is weer begonnen dat betekend haasten en vroeg langs de lijn:p om daarna door te racen naar de volgende wedstrijd :wuerg: ergens tijd vinden om boodschappen te gaan halen............. en proberen nog iets in het huis te gaan doen ..............ik wil weer gaan werken dan heb ik het rustiger xDxD.

Maar vanavond dan maar op het bankie ;) met een biertje en een zak chips erbij :music:

5. tina9091

tina9091 Forum freak

goed idee koffiekopje, vanavond rustig op de bank

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi tina kom eens even langs een beetje druk gehad waarmee ? zus was van de week jarig en onze trouwdag morgen komen de kinderen bbq hoop dat de oudste kleindochter ook kom ze is 17

7. Sanham

Vandaag even uitgebreid gepoetst in de woonkamer, inclusief salontafel en poef opzij om eronder een keer goed te kunnen stofzuigen (Was hard nodig :eek:).
    Kopjekoffie je programma voor morgen ziet er bekend uit, eerste wedstrijd hier om 8.30 uur en de 2e om 12.30 uur. Ben tegenwoordig wel blij dat de supermarkt op zaterdag ook in de avond open is :p

8. kopjekoffie

zo de wedstrijden zitten erop....... over de resultaten zullen we het maar niet hebben xDxD.Ik heb een flinke bak troost ijs gekocht en zet deze in de vriezer voor de liefhebbers...... even genieten van het zonnetje 8) en dan maar de boodschappen :sleepy:

9. tina9091

tina9091 Forum freak

goeienavond allemaal
    druk gehad met eerste schooldag en voorbereidingen geldeblom, en met de kindjes die dan superdruk zijn ;)
    *neemt troostijs*

10. gelderblom

hoi tina het was een geslaagde bbq ze waren er allemaal zelf de kleindochter van 17 het is zo n heerlijke meid en het is zo leuk hoe ze met elkaar omgaan de oudste 17 en de jongste 3

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. gefeliciteerd gelderblom met je trouwverjaardag en met de geslaagde BBQ. wat fijn hé, allen samen. prettige dag verder

12. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal. super dat je kleinkinderen het zo goed kunnen vinden samen gelderblom

13. gelderblom

hoi tina ja het was best leuk nu zitten we uit te blazen ;)

14. tina9091

tina9091 Forum freak

groot gelijk gelderblom
    dat doen wij hier ook
    morgen weer school

15. Sanham

Goede morgen allemaal! Troostijs was hier zaterdag ook goed van pas gekomen, zullen maar zeggen dat ze nog even op gang moeten komen, zo aan het begin van het seizoen. :oops:
    Gelderblom nog gefeliciteerd met je trouwdag, wij hadden hem gisteren. Dochter had ons verrast door een picknick hier in het park te regelen :inlove:

16. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    romantisch sanham :)
    het schooljaar is weer begonnen, zo meteen de jongste naar school en dan is het stil in huis

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. Sanham, ook gefeliciteerd. voor de trouwverjaardagen zet ik hier lekkere Belgische chocolade, thee en koffie.
    de anderen zijn natuurlijk ook welkom om mee te vieren. in de koelkast staan ook enkele flessen bubbels (met en zonder alcohol). het is trouwens bijna tijd voor het aperitief.

18. Sanham

Dank je wel matthias, vanmiddag zal ik lekker een bubbeltje van je drinken. Ik hou het nu even bij een kopje thee, natuurlijk wel met een chocje.

19. gelderblom

hoi sanham zijn jullie net zo lang getrouwd als wij ?

20. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

wat lees ik chocjes... kom daar graag even voor langs :D