Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

goede middag kom ook even kijken of er nog wat chocjes zijn. Weer wennen geweest, deze week stil in huis. Iedereen weer aan het werk of naar school.

2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede avond

stil is het hier dus geen bonbons:(

3. kopjekoffie

kopjekoffie Junior expert

Ik zet even een XXL doos bonbons neer, als goedmakertje dat ik deze week maar weinig op de chat ben geweest:(.............. maar helaas de vakantie is over, het voetbalseizoen is weer begonnen.....trainingen en wedstrijden.......en ergens tussendoor moet ik proberen tijd te vinden voor mijn farm:oops:

4. kopjekoffie

Ik pak zelf maar een bonbonnetje ;) ....................en neem er een kopjekoffie bij :p.

5. tina9091

tina9091 Forum freak

goedenavond allemaal :D
    ik ben ook weer in het land
    we waren er een paar daagjes vantussen :d

6. gelderblom

hoi tina had je al gemist

er word drops gevraagt voor tomul12 zoon van muts

7. tina9091

tina9091 Forum freak

hee gelderblom, ik heb jullie ook gemist hoor
    en laat maar een duifje sturen, ik heb wel een dropje over ;)

8. gelderblom

zal het aan muts vragen

9. Sanham

hoi tina, hoop dat je het naar je zin hebt gehad!
    En kopjekoffie, klinkt bekend. Hier afgelopen week ook alweer rennen en vliegen. Overdag school en werken en in de avonden voetbaltraining, de een om 18.45 klaar en de ander moet om 19.00 beginnen (maar wel bij 2 verschillende verenigingen :wuerg:). Gisteren meteen al een toernooi van zoonlief en aansluitend nog even snel door naar een verjaardag.
    Zo raak je het vakantiegevoel wel weer snel kwijt, maar de kinderen hebben er weer plezier in, dus de mama-taxi rijdt wel weer.

10. kopjekoffie

Hoi Tina welkom terug,
    Even een chocolaatje pikken mijn farm gereed maken en dan gaan slapen:)morgen weer een lange dag voor de boeg, ik speel niet mee met het event dus hoef er niet voor morgenavond weer op......... ik hoop wel dat het volgende event speelbaar is voor lagere levels8),ik zou het leuk vinden om wat speciale stallen en bomen te krijgen ..... dan kan ik in de coop meer questen maken ......mijn chocolaatje is op dus ik ga verder .

11. tina9091

tina9091 Forum freak

hier is het vanaf vrijdag weer school, deze week dus nog druk voorbereiden
    zo 2 maand vakantie is eigenlijk wel erg lang hoor
    6 weken zou beter zijn

12. Sanham

Kan ik me goed voorstellen Tina dat 2 maanden best lang is, merk dat na 6 weken het toch wel erg fijn is dat alles weer in een vast ritme komt. o_Ok al is het dan soms rennen en vliegen :)

13. gelderblom

goede morgen

even een bakje yoghurt en dan weer aan het werk ... in huis en dan lekker buiten zitten .

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo iedereen, hier ook druk, de papa's en de mama's aan het werk en taxi oma doet flink mee. de lijsten met wat ze nodig hebben op school komen in snel tempo binnen, maar waar dienen grootouders anders voor? nu even rust. morgen alweer 2 kleinkinderen om op te passen en wat hebben ze straks nog tekort?

15. -matthias1952-

de jongste (10 jaar) heeft appelpannenkoekjes gebakken. we hebben er nog enkele over. tast maar toe.

16. Sanham

Ha, lekker matthias, appelpannenkoek voor het ontbijt.
    Moet zo boodschappen gaan doen, maar zit te wachten of het nog een beetje droger gaat worden.

17. tina9091

tina9091 Forum freak

njam njam pannekoekjes, dat is hier voor strakjes
    hier doet de mama al de voorbereidingen voor school, strakjes een kijk in je klas dag.
    en deze avond komt iemand de bakfiets halen, die heb ik verkocht wegens geen gebruik meer

18. -matthias1952-

goeie middag iedereen. hier druilt het al de hele dag, gelukkig kan ik toch buiten onder de partytent. wat ben ik daar blij mee. hier is het zelden te koud of te warm en altijd droog. en als het waait doen we de zijwanden dicht

19. tina9091

tina9091 Forum freak

dat is handig matthias :)
    hier regent het weer, en gisteren hadden we zelfs onweer.
    gelukkig niet zo verschrikkelijk plakkerig meer als eergisteren, dat was ook ietsje te warm

20. -matthias1952-

hallo iedereen. wat is het hier weer rustig, iedereen druk met het nieuwe event?