Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bekend probleem kopjekoffie, hier lukt het allen steeds niet om te maaien, omdat alles ook veel te nat is. Volgende week als het droog is mag ik vast wel even je zeis lenen ;)

2. tina9091

tina9091 Forum freak

ik heb geen gras, dus ik moet niet maaien, maar inderdaad in de regen kan je niet maaien
    en hier is het nog een paar weekjes vakantie gelukkig

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie middag iedereen. *zet ijs van de zuivelhoeve in de diepvries* niet te veel van eten, is wel met heel verse volle room gemaakt.

4. kopjekoffie

kopjekoffie Junior expert

Ik pak een ijsje :p .....die heb ik wel verdient na het maaien ;),ik heb de zeis gelukkig niet nodig gehad.
    @Sanham: natuurlijk mag je hem lenen :).

5. tina9091

tina9091 Forum freak

njam njam, een ijsje kan er altijd wel in

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi tina

lekker een chocolade ijsje mmm

7. Sanham

Oh, lekker een ijsje gaat er altijd in!
    Dank je kopjekoffie dat ik de zeis zou mogen lenen. Was vanmiddag droog gebleven, dus manlief heeft hier begin van de avond ook de maaimachine erover heen gehaald. Wel op een wat hogere stand gezet, want de onderkant van het gras was nog erg nat. Ziet er wel al veel beter uit.
    Vanmiddag met de kinderen de laatste schoolspullen gekocht, maandag gaat voor de jongste toch ook echt het middelbare schoolleven beginnen. Hij heeft er enorm zin in, hopelijk ook nog als hij straks zijn eerste huiswerk opkrijgt xD
    o_Ok allebei de kinderen verwent met nieuwe gordijnen voor de slaapkamers (mocht ook wel, hadden allebei nog gordijnen hangen van meer dan 10 jaar terug).

8. tina9091

tina9091 Forum freak

hallo gelderblom ;)
    klinkt als heel drukke dagen sanham ;)
    goeiemorgen allemaal

9. kopjekoffie

Goedemorgen Tina,

Ik zal een nieuwe doos chocolade onder de tafel neerzetten :D en de koffie en thee klaar zetten voor de liefhebber,
    en ik heb ook eventueel een glas lekker koud water ;).

10. Sanham

Lekker kopje thee met een chocolaatje

11. tina9091

tina9091 Forum freak

ik ga voor koffie en chocolade :D

12. gelderblom

hoi tina net een mok thee op maar lust wel een chocolaatje

13. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet verse chocolaatjes onder tafel*
    zo goed gelderblom?

14. Sanham

*duikt onder de tafel*
    njam, njam. Vanaf morgen weer beginnen met sporten en weer wat opletten wat we eten/snoepen. Dus nu nog even zondigen. xD

15. tina9091

tina9091 Forum freak

groot gelijk sanham
    goeiemorgen allemaal
    *zet nieuwe chocolaatjes onder tafel*

16. kopjekoffie

Ik neem even een pauze met koffie en een chocolaatje......zo weer verder werken in de tuin

17. Sanham

Had net voor mezelf een kopje thee ingeschonken, ga ik op het forum. Lees over het nieuwe event, rekenen wat we nodig hebben, praatgroep lezen en posten, of te wel druk bezig :music:. Oeps, thee koud geworden :wuerg:
    Kom dus even kijken of ik hier nog een warm kopje met een chocolaatje kan krijgen.

18. Guppy_34

Guppy_34 Gelegenheidsauteur

goedemiddag !

19. Guppy_34

Guppy_34 Gelegenheidsauteur

't is weer lekker druk hier...

20. gelderblom

goede middag

neem even een snoekduik naar de chocjes