Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen met een heerlijk kopje thee, maar helaas chocjes zijn op. fijne dag.

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen, iemand zin in koffie met Belgische chocolade? kijk maar onder tafel.

3. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet extra chocolaatjes onder tafel en gaat er naast zitten*
    mijn kleine spookje moet een brilletje hebben

4. -matthias1952-

goeie middag iedereen. Tina, het eerste moment is het wel erg hé, een kleintje met een brilletje, helemaal niet handig. ik hoop dat de kleine er rap aan went. ikzelf kreeg toen ik 3 jaar was telkens tikken op m'n vingers omdat ik niet op de lijntjes kon prikken en niet binnen de lijntjes kon kleuren. tot ik een brilletje kreeg, toen was die ellende voorbij. succes en... het komt wel goed ..??

5. deerman54

deerman54 Forum freak

haha zie weer chocolaatjes staan, neem er gewoon eentje, ze maken weer lekker die belgische.
    Brilletje voor altijd aanhebben of brilletje voor lezen en schrijven.
    En zo erg is dat nu ook weer niet, wordt wel wennen maar als het spookje der baat bij heeft past het zich vlug aan hoor.

6. nientje1950

denk dat het spookje het heel fijn vindt met een brilletje.

7. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi tina meest vinden ze het nog al interessant dan is het gauw gewend

8. tina9091

tina9091 Forum freak

brilletje is voor altijd te dragen tot november. dan wordt het opnieuw bekeken.
    hij heeft een rood montuurtje gekozen. belangrijkste was dat het rood was. dus hebben we even geholpen met eentje zoeken dat gepast was en rood. kind helemaal gelukkig. wij ook dus

9. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Gelukkig maar tina, dat hij een brilletje krijgt dat hijzelf mooi vindt, dat is wel zo fijn voor hem natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat jullie daar erg blij mee zijn. :)

10. tina9091

tina9091 Forum freak

ja, wel goed dat hij zelf ook wil oldwief.

11. gelderblom

hoi tina wij hebben een paar kleinkinderen met een bril was geen probleem voor ze

12. tina9091

tina9091 Forum freak

hier is het de 3 de met een bril, maar hij is wel de jongste om te beginnen. dochter was een jaar ouder toen zij haar eerste bril kreeg

13. gelderblom

wij hadden er 2 met bril dochter heeft jaren haar ogen laten leasen

14. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal

15. gelderblom

goede avond

volgens mij zijn al de bonbons op :cry:

16. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet verse chocolaatjes onder tafel*
    goeiemorgen allemaal

17. nientje1950

goedemorgen iedereen lekker tina zo'n bonbonnetje op de vroege morgen .met een kopje thee natuurlijk:D fijne dag

18. gelderblom

hallo ben er weer kijken of ze er nog staan onder de tafel ;)xD

19. -matthias1952-

goeie morgen, vandaag heb ik alle 4 mijn kleinkinderen op bezoek. pc, laptop en tablet zullen aangeslagen worden de oudsten hebben een slimme telefoon en die zal ook wel gebruikt worden. deze namiddag gaan ze naar de film van de emoji's maar nu eerst verse chocolademelk en zelfgebakken brood. *zet dit ook klaar voor jullie* aanschuiven maar. prettige dag verder.

20. tina9091

tina9091 Forum freak

*schuift aan* goeiemorgen allemaal
    hier zo meteen gaan shoppen, en hopeen op telefoon voor minis bril