Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo Sanham, ik weet niet wat scouting is maar hier zijn verschillende soorten jeugdbewegingen. allemaal gericht op kinderen nuttig bezig te houden, vaardigheden aanleren en ook het functioneren in groep

2. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi vroeger was het padvinderij nu is het scouting

3. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    hier heb je verschillende jeugdbewegingen, 1 ervan is scouting, en daar zitten ze in. Dat was ook de enige groep die met kinderen met beperking werken. binnenkort gaan onze jongens ook alle 3 op kamp, dus dan is alleen de dochter nog thuis. lekker rustig.

4. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen allen, fijne farm dag.

5. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen nientje :)

6. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal :D
    ik ga nog eens aan de strijk, ik heb voor de verandering weer eens een bergketen strijk liggen

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

*Legt nog wat ijsjes in de vriezer en neemt er zelf 1*
    Het is hier vies benauwd warm, net wel wat regen gevallen.
    Dochter is met alle 2e jaars op klassenuitje naar de Efteling. Hoop dat ze het daar nog een beetje droog houden en vooral geen onweer krijgen.

Edit: dochter appte net. Heeft de hele dag regen gehad, zo jammer voor haar:(

Laatste bewerkt: 28 Juni 2017
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. tina9091

tina9091 Forum freak

oohh dat is zo jammer sanham :(
    *neemt ook een ijsje*

9. gelderblom

goede middag

10. tina9091

tina9091 Forum freak

goede avond
    ik heb al 2 goede rapportjes gehaald, nu nog 2 morgen :)

11. -matthias1952-

slaap wel iedereen, ik hoop dat de rapporten goed waren, daarom, fijne nacht en mocht het toch niet uitstekend zijn, laat het niet aan jullie hart komen. het leven is al zwaar genoeg zonder dat we er de kinderen mee belasten.

12. gelderblom

goede morgen

en als je kinderen groot zijn en zelf kinderen krijgen leef je daar weer mee ;)

13. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    hier was er 1 rapport ietsje minder, dus we hebben een werkpuntje voor volgend schooljaar. hij mag wel over gelukkig.
    dochter kiest een heel andere richting nu, die gaat de kunst in. dan heb ik nog een zoon die een jaartje overdoet wegens veranderen van richting. en onze jongste heeft de helft van het eerste leerjaar gedaan dit jaar en mag volgend schooljaar verder waar hij gestopt is.
    ik ben helemaal gelukkig met de resultaten van iedereen :D

14. -matthias1952-

goeie middag iedereen. hoj Tina, wat fijn, gelukkig zijn met wat je kunt is altijd mooi. prettige dag verder

15. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Tina, fijn als ze weten wat ze willen en daar nu al op kunnen aansluiten met schoolkeuze.
    Hier moet dochter vrijdag haar rapport ophalen, maar weet nu al dat ze ruim over is naar 3 gymnasium. Is altijd heel serieus in haar schoolwerk.
    Zoonlief gaat volgend jaar ook beginnen op het gymnasium, maar zal wat spannender worden. Merk nu al aan alles dat hij het wel kan, maar hij is erg gemakzuchtig en wil zo graag nog van alles ernaast doen. Dus afwachten hoe dat volgend jaar gaat lopen.
    Dochter had gekozen voor een scholengemeenschap, dus zou als ze het niet red, zonder problemen kunnen overstappen naar vwo of havo. Zoon heeft gekozen voor het Stedelijk Gymnasium, dus als hij het niet red, zal hij naar een heel andere school moeten, maar misschien is dat wel een goede stok achter de deur, vanwege zijn gemakzucht ;)

16. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    fijn als het allemaal in elkaar past he sanham
    inderdaad matthias, ze komen er wel op hun eigen manier en op hun eigen tempo

17. deerman54

deerman54 Forum freak

Nu het minder warm weer is en er hier maar weinig chocolaatjes meer komen, en het minder ijsjesweer is heb ik een vraagje voor tina:
    wanneer bak je eens een reuze appeltaart voor ons tina ?

18. gelderblom

hoi tina nou deer dat is niet gek lust ook wel een stukje appeltaart;)

19. tina9091

tina9091 Forum freak

bah bah appeltaart
    ik lust liever brownies

20. -matthias1952-

goeie morgen, gisteren zandkoekjes gebakken. *zet de rest onder tafel*