Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goed avond. ook de hele dag buiten geweest (onder de partytent want ik kan niet zo goed de zon verdragen). gelukkig heb ik een windows tablet (computer). heel handig voor buiten, alleen iets trager maar we hebben tijd hé.

2. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen allemaal , gelderblom, wens je een hele gezellige dag met alle kinderen. geniet ervan.
    en iedereen natuurlijk een heerlijke zonnige zondag.

annerieke1980 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

dag iedereen. alweer buiten aan het genieten. wat is het toch zalig weer als je buiten in de schaduw kan zitten. voor mij mag het nog lang zo blijven. maar voor de echte boeren is het nu zwoegen om alle gewassen beregend te krijgen.

4. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal. hier zijn er op sommige plaatsen al een verbod om water op te pompen door de droogte.
    veel plezier vandaag allemaal. ik ga strakjes aan de strijk

5. -matthias1952-

strijk ze tina. in West Vlaanderen ook op sommige plaatsen verboden water op te pompen. het heeft dan ook al heel lang niet meer echt geregend

6. tina9091

tina9091 Forum freak

goedenavond allemaal
    ik heb niet alles gestreken, ik ben in de tuin gaan zitten :D

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede avond Vaderdag ook weer achter de rug was de 49 ste was best weer gezellig

8. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    hier was het vorige week vaderdag.
    deze zondag was een pak rustiger, dat is ook eens fijn :)

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen. Net zoonlief bij school uitgezwaaid, lekker op kamp deze week (einde basisschoolperiode komt nu wel heel dichtbij). Heeft zijn zus deze week even niemand om ruzie mee te maken :p. Zij mag in deze hitte nog 3 dagen toetsen maken en dan heeft ze volgende week nog een sportdag en klassenuitje en dan zit haar schooljaar er alweer op.
    Ga zo snel strijken voor het te warm wordt. Heb gisteren even de bodem van de wasmand mogen zien :D
    Tina groot gelijk dat je het gisteren niet allemaal hebt afgemaakt. Als het te warm wordt ga ik ook gewoon stoppen, morgen is er weer een dag.

10. deerman54

deerman54 Forum freak

Pffff. Kom geen chocjes zoeken hoor, duik hier gewoon even de ijskast in voor verkoeling.
    Hmmm , dat voelt lekker aan.:)

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goed idee deerman, pas ik er nog bij?

12. tina9091

tina9091 Forum freak

hier ook aan het aftellen voor de vakantie hoor sanham
    tot vrijdag hebben ze nog examens daarna nog wat formaliteiten en dan vakantie :D
    *rolt grote diepvries in de chat*

13. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    *kruipt in de diepvries*

14. gelderblom

hoi tina kom er maar weer uit de hitte is een beetje over er waait hier een lekker koel windje

15. deerman54

deerman54 Forum freak

is er nog een plaatsje, kom ook weer even afkoelen want voel me :oops:

16. gelderblom

ja hoor deer plek zat

17. deerman54

deerman54 Forum freak

oei, is tina nog niet uit de diepvries geraakt, die zit er nu bijna 24 uur in. zal toch wel afgekoeld zijn nu.
    Heb wel die vriezers nodig om in mijn hotelletje te plaatsen. Dus neem vriezer met of zonder tina erin mee naar mijn hotelletje.
    Durf er niet in te kijken hier.

18. tina9091

tina9091 Forum freak

*doet effe de deur van de diepvries open, ziet dat de diepvries in het hotelletje staat, doet deur terug dicht en blijf lekker zitten*
    goeiemorgen allemaal. gelukkig is er een koel windje, het blijft enorm warm hier zeg

19. -matthias1952-

goeie middag iedereen. hier niets wind. veeeeeel te warm ik heb mijn profiel aangepast. nu staat er dat ik een vrouw ben. ik had het account overgenomen van mijn kleinzoon. die had er geen tijd meer voor toen hij naar de middelbare school ging 3 jaar geleden.

20. deerman54

deerman54 Forum freak

sniff sniff , mijn rendieren zijn gaan lopen, wat moet ik nu vertellen aan mijn baas santa ???
    te warm om erachter te lopen, dus kruip ik ook maar gezellig in de diepvries.