Globale Chat

Discussie in 'Van users voor users' gestart door Farm_F.A.Q, 23 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemorgen allemaal
    gelderblom, ik denk dat het een buikgriep was, kort maar krachtig.
    nooit geweten dat het zo snel over kon zijn

2. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

goede morgen.. ik kom hier ook weer ff neuzen.. en natuurlijk chocjes eten :D

3. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet nieuwe chocjes neer*
    goeiemorgen annerieke
    mini is op schoolreis vertrokken, het was weer spannend deze morgen :D

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

*neemt lekker een chocje*
    Tina, gelukkig voor mini vandaag wel droog en niet te warm. Alleen hier wel veel wind.
    Vanmorgen zijn hier nieuwe eetkamerstoelen geleverd :inlove::inlove:
    Was wel hard nodig, oude stoelen, waren aan het scheuren en doorzakkenxD
    Straks of morgen dus even naar het grofvuil rijden om de oude stoelen weg te brengen, kunnen echt niet meer op Marktplaats.

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal, lang geleden maar ik ben er nog een keer. Waar gaat de schoolreis naartoe? en in welke klas is ze? mijn kleindochter Margaux (10 jaar) is vandaag jarig en morgen mijn andere kleindochter Anouk, die wordt 12. gisteren leuk Vaderdag gevierd met z'n allen. 't was gezellig onder de partytent. veel gezonde hapjes (fruit en groenten) gemaakt en gegeten. ook ijs als toetje.

6. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goede middag fijn tina dat mini weer beter is hadzo sneu geweest niet op schoolreis . nu pakt ik even een chocje

7. tina9091

tina9091 Forum freak

onze jongste is 7, een jongen. zit in het eerste leerjaar. schoolreis was naar planckendaal. alsnog een gelukkige verjaardag matthias.
    *zet nieuwe chocjes neer voor de snoepers* en inderdaad fijn dat hij genezen is :) kost het containerpark bij julli ook zoveel? hier steeds duurder :(

8. gelderblom

voor je grove vuil in te leveren tina?

9. tina9091

tina9091 Forum freak

ja gelderblom, dat is hier betalend hoor

10. Sanham

Hier kan ik gelukkig alles nog gratis wegbrengen naar het grofvuil. Afgelopen oktober/november de woonkamer en keuken volledig verbouwd. De nieuwe eetkamerstoelen waren een van de laatste dingen die nog vervangen moesten worden. Tijdens de verbouwing heel wat ritjes grofvuil gehad. Alleen bouwpuin, zoals steen mag niet kostenloos, maar dat heeft de aannemer afgevoerd.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen allemaal, wil even vertellen dat ik level 100 heb gehaald en 330 op baharama fijne zonnige dag.

12. tina9091

tina9091 Forum freak

gefeliciteerd nientje :D
    sanham, tot voor kort was het hier ook veel goedkoper, maar de prijzen zijn opgetrokken
    goeiemorgen allemaal :D

13. nientje1950

dank je wel Tina.

14. Sanham

Nientje gefeliciteerd met level 100!

15. nientje1950

*knip*
    Dank je wel :D

Laatst bewerkt door moderator: 14 Juni 2017
  16. gelderblom

hoi tina ben er weer even kijken of er nog iets te eten is ;)

17. tina9091

tina9091 Forum freak

*zet nieuwe chocolaatjes neer en ijsjes in de diepvries*

18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

*knip*
    100, wat leuk, ik ben er nog 34 mil vanaf

*knip*
    dank je wel, maar het zijn m'n 2 kleindochters die jarig zijn. de oudste is wel heel snel aan het puberen. iemand een idee????

19. Sanham

*knip*

Uit ervaring zeg ik weinig aan te doen.
    Ik heb nu een puberdochter van 14 en zoonlief is 12. Dochter was ook al snel met puberen, ik hoorde van de week dat de top rond het 14e jaar zit, dus zat toen in stilte te juichen dat het daarna dan waarschijnlijk beter gaat. Puberbrein en hormonen die samen erg actief zijn zorgen ervoor dat voor een puber de wereld zwart/wit is en dat kan in 10 minuten van zwart weer wit worden of andersom.o_O
    Belangrijk blijft wel grenzen aangeven, ook al geeft dat een boze bui. Loslaten is ook soms voor onszelf moeilijk, dochter is bv. bij mij afgelopen zondag voor het eerst samen met een vriendin een dagje weggeweest met de trein. Zij hadden een superdag en ik was blij dat ze weer veilig thuis waren xD
    Een berg humor kan soms ook nog wel eens de spanning uit de lucht halen bij een conflict.

20. tina9091

tina9091 Forum freak

goeiemiddag allemaal
    ik knip er even alle citaatjes vantussen *kijkt heel effe streng*
    *zet chocolaatjes onder tafel*