glaasjes

Discussie in 'Help archief' gestart door carmengedol, 3 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carmengedol

carmengedol Forumleerling

in plaats van 35 glaasjes, geen 100 glaasjes.

haal ik teminste als ik genoeg koop.

het is allemaal gemaakt dat je het juist niet haalt, en om het te halen ga kopen.

maar ik heb daar de centen niet voor!!*knip*

het is allemaal kilekile andershaal je het niet.

carmengedol ID: 24655135

het is gewoon die centen heeft, die pakt alles.
    ---------------------------------------------------

2. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Je kunt inderdaad veel afkopen, maar nodig is het niet.
    Events zijn ook te halen als je tijd hebt, zonder geld.

Daxter1966 en -doppie- vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

In de praatgroep van de events worden veel tips gegeven om zoveel mogelijk dropitems te krijgen .
    Het is belangrijk om alle drie de akkers ten volle te benutten en als je langere tijd offline bent lange gewassen te zetten. Zelf geef ik geen geld uit aan het spel maar haal ik events redelijk makkelijk.
    Morgen heb ik nauwelijks tijd en ik heb alvast trosgierst gezaaid zodat ik veel dropitems krijg.
    Verder is het belangrijk om je tentoonstellingsbekers zo hoog mogelijk te hebben , ik heb ze op 30 % dat is het hoogst mogelijk .

farmermikkie en -doppie- vinden dit leuk.
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb dit onderwerp even verplaatst naar Algemene Vragen, omdat het geen technische vraag betreft.
    Daarbij heb ik het topic opgevat als een vraag: "hoe haal ik dit event zonder te kopen?" .
    Je medespelers verwijzen naar de praatgroep, dat lijkt me inderdaad de juiste plek om hier verder over te babbelen.
    Daarom sluit ik het topic hier.

-doppie- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.