Gier put, Trekker + giertank, ploeg, bio fabriek, biobrandstof.

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door GulfstreamV, 9 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GulfstreamV

    GulfstreamV Forumbeginner

    Beste boeren, ik ben benieuwd naar jullie mening.

    Een speciaal item voor de hardwerkende boerin, boer.

    Bouw je eigen gierput,
    Om deze te realiseren moet je bij de Quest, 15 levels spelen die zijn onderverdeeld in drie levels.
    Wanneer je deze compleet hebt, kun je wanneer je stallen op je land hebt staan gier gaan verzamelen.

    Om je gier op je land te kunnen gebruiken heb je drie items nodig.
    Te weten een ploeg, een trekker en een giertank.
    o_Ok voor deze moet je per item 15 levels bij je Quest spelen en ook deze is weer onderverdeeld in 3 levels.

    Om de trekker te kunnen laten rijden heb je natuurlijk biobrandstof nodig.
    Deze kun je maken in de bio-fabriek die je kunt scoren in de boom der wijsheid.
    Dit item kost je dus 500 sterren.

    Om je biobrandstof te kunnen aanbieden op je markt heb je vaten nodig.
    Deze kun je in de boom der wijsheid scoren in 5 levels met je sterren.
    Level 1 heb je 50 sterren nodig en zes oplopend met 50 sterren per level.
    Voor eigen gebruik heb je natuurlijk geen vaten nodig, je trekker tanks immers bij je behaalde fabriek.

    Verbeter je biobrandstof naar een hogere kwaliteit om een hoger percentage BD te ontvangen.
    Hiervoor die je in je Quest gewassen in te leveren die in je fabriek gaan zorgen voor een betere kwaliteit ( deze kun je dus uitsluitend spelen wanneer je, je fabriek in bezit hebt)
    o_Ok voor deze Quest zijn 15 levels bestaande uit drie niveau's.

    Je ziet/lees een zeer pittige Quest en veel sterren, iets dat voor een hardwerkende boerin/boer geen probleem moet zijn.

    Groet Gulfstream V

    ( ik ben benieuwd naar jullie reactie)
     
    Butsmuts, -Coco1968- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik heb nu al geen tijd voor questen
    laat staan hier voor
     
    leni1955, -matthias1952- en Hexia vinden dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik persoonlijk vind het een slecht idee, aangezien ik nog genoeg quest open heb staan. En aangezien het spel al de mogelijkheid bied om je mest op te slaan, denk ik ook niet er zal komen.

    Maar dat is een persoonlijke mening van mij.
     
    leni1955 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En wat is het voordeel voor de hardwerkende boer(in)?:music:
    Meer BD verdienen? Meer mest kunnen opslaan?:sleepy:
    Lijkt mij een beetje teveel werk voor te weinig opbrengst...-.-
     
    leni1955, -matthias1952- en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Er staan bij mij nog meer dan 20 quests open en nog de nodige fokquesten dus werk genoeg voor deze hardwerkende boerin, van mij hoeft het niet.
    Het mestoverschot is nu al groot genoeg, alleen met events verkoopt de mest goed anders niet.
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik vind het wel een leuk idee. Heb je tenminste weer iets om aan te werken die questen in de coorperatie beginnen ook wel zo langzamerhand eentonig te worden/ niet te doen door vele events. Wat ik me wel afvraag hoe wil je dit dan doen met de bestaande mesthoop. Blijft de mesthoop bestaan totdat je die fabriek hebt en hoeveel past er dan in die fabriek (voorraad), of wil je beide laten bestaan.

    Ik denk dat je je nieuwe mest meer kan laten opleveren met verkoop (dus BD) maar misschien ook dat de werking van de mest zelf groter word in % dan he.

    Dan heb je dubbel voordeel extra bd en betere werking mest dat lijkt me wel een goed idee ivm de vele lange gewassen, nodig voor de questen in de coop ;)

    Op zich vind ik dit helemaal geen slecht idee.
     
    Laatste bewerkt: 11 September 2018
    ghs4 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    ik vind het ook een leuk idee, en uitgewerkt ook. 15 levels lijken mij wel wat veel. maar schieten op een idee is altijd makkelijker dan zelf wat bedenken.

    En of je nu biomest maakt voor op het land of...biobrandstof om fabrieken sneller en milieu vriendelijker te laten werken
    ipv supervoer voor fabrieken die biobrandstof. we moesten toch over op groene energie:p
     
    ghs4, harm-jan70 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het een leuk idee, goed uitgewerkt en het appelleert aan de huidige vraag om milieubewustzijn.

    Moet er wel een echte Beloning tegenover staan: dat je biomest extra tijdwinst oplevert ten opzichte van gewone mest of zo.

    Ik zie het wel zitten hoor.
     
    Butsmuts, harm-jan70 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.