gewone met ruilen

Discussie in 'Overig archief' gestart door -Dobbertje-, 28 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    van mij mogen de gewone stallen die men kan kopen met bd uit de ruil gaan
    bv gewone kip aangeboden en vraagt terug een cavia stal
    of wil zijn of haar appelboom ruilen voor een kangeroe stal
    je zit zo voor niks tig keren te bladeren
    mag van mij er uit.
    begrijp dat nw boertjes nog weinig ruil materiaal hebben, zet dan een oproep in ruilforum
    want als je wel weet wat een cavia is, heb je meer dan een kippenstal al in je bezit

    gr Dobbertje
     
    OkkieTrooy, ansimon, bepsels en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Woord voor woord mee eens.
     
    ansimon, Cornelly52, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb ook het idee dat sommige spelers dit expres doen zodat een ander in de war raakt en denkt dat het net andersom is en dan dus een dure stal of iets anders kwijt raken voor een appel.
     
    boemer49, Cornelly52, Wandermans en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Eens met Thea. Het is soms heel erg opletten geblazen. Zeker als men lang in de ballon zit.

    Daarbij snap ik dat soort (oplichters) spelers niet, als men op dat soort van manieren aan spullen wil komen. Mij is toch echt geleerd, gestolen goed (zo zie ik het) gedijt niet.
     
    lovely, Cornelly52, jolanda13 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tja, dat blijft denk ik een dilemma. Vooral als je de vrije markt wilt promoten. Waar leg je dan de grens?
    Ik ben het er wel mee eens, maar om die grens ergens neer te leggen en het dan uit te voeren, lijkt mij niet makkelijk.
    Ik kom ook belachelijke aanbiedingen tegen waarbij iemand 32 papegaaiverenbomen vraagt voor 1 sieritem.
    Zou je daar dan ook een limiet aan moeten stellen? En hoe dan? Wie bepaalt wat de bovengrens is voor het vragen?:music:
     
    Cornelly52, jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik stoor mij ook aan de ongelijkwaardige ruilen ik loop wel even langs de items en doe met de items de gelijkwaardige items zoals bomen met bomen en overige met overige dan voorkom je een hoop van dat soort rariteiten
     
    ansimon, Cornelly52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik selecteer op upgrades, daarmee voorkom je ook een hoop onzin. Hoewel er ook meer dan genoeg perziken XXL worden aangeboden voor een es of zo xD
     
    Sintra98, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Of een aparte ruilmarkt voor de boerenduitenspullen?
     
    Sintra98, Cornelly52, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    kan toch ook wel handig zijn hoor....
    stel ik wil een leuke stal weggeven aan een van mijn lieve buurtjes, maar mijn tickets zijn op?
    dan zeg ik joh, gooi een appelboom erin en dan ruilen we, heb je toch die stal en hoef ik geen ticket met tg te kopen. (als we dezelfde markt hebben natuurlijk)

    Markt is markt, en als je denkt dat je opgelicht wordt als je per ongeluk die luxe stal wil kopen voor een appelboom en dan blijkt dat je plotseling een hele dure appelboom hebt aangeschaft..... wie probeert dan wie op te lichten?
    Juist met een vrije markt kan alles, beetje creatief zoeken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zie de oplichterij ook niet zo, maar ik vind het wel irritant xD
     
  11. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ja zeker, snap soms ook niet waarom spelers zo'n scheve ruil aanbieden. Enige reden die ik kan bedenken is die ik hierboven beschreef. Verder schiet mij maar lek.....
     
    Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  12. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    En zoals altijd met het ruilevent…het is om te schaterlachen en om te huilen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zag net iemand die een bloemendraadboom bood voor een roze werkstal xD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.