Gewone bomen /stallen ruilevent

Discussie in 'Overig archief' gestart door .Kiko17., 10 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik doe al geen moeite meer bij ruilevents. Er staan veel te veel waardeloze aanbiedingen tussen. De meest gewilde items staan er niet of er wordt zo belachelijk veel voor teruggevraagd.... Ik kijk er niet eens meer naar. Ik geloof dat alleen de eerste paar edities nog leuk waren, daarna alleen maar gezoek.
     
  2. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Bij het ruilevent kijk ik wel maar inderdaad staan er vaak waarloze aanbiedingen bij. Een siertiem zonder EP en daar wordt dan een boom, stal of werkstal voor gevraagd dat ik denk hoe durf je het aan te bieden voor wat je er voor terug vraagt.
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zijn natuurlijk ook sieritems die je niet meer kan krijgen/kopen die niks opleveren maar die spelers toch wel graag willen hebben omdat ze alle items die in het spel zitten verzamelen. Ik zie het liefste dat alles wat te koop is in de groothandel voor bd op het moment dat het ruilevent er is niet toe wordt gestaan in het ruil gedeelte van de zeppelin. Dus wel cadeau kunnen doen of verkopen aan BP zelf. (wil mijn dure xl bomen uit de bahamarama stekjes wel nog steeds graag kwijt aan BP)
     
    Daxter1966 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. petermaas

    petermaas Junior expert

    Ik vind het nog steeds erg leuk , handelen , ruilen en cadeau geven .
    Ik zorg wel dat ik , in mijn ogen dan , iets vraag waar ik ook iets goeds tegenover zet.
    Alleen jammer dat het niet zo heel vaak is.
     
    Laatste bewerkt: 5 December 2014
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Misschien is er een script te maken waar bij de ruil min of meer gelijkwaardig in punten of BD moet zijn en dat anders
    de ruil net geaccepteerd wordt door het systeem
     
    -Nigelle-12 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat heb ik in de eerste reactie voorgesteld, dat BD items alleen aangeboden kunnen worden als er ook BD items voor worden gevraagd.
    Als je zegt gelijkwaardig in ep of bd op de boerderij, dan kun je dus nog 2 perenbomen aanbieden voor een perenboom xxl.
    Het kan best zijn dat je wel een bananenboom xxl wilt voor een kiwi xxl, omdat je van de laatste meerdere hebt en je de bananen veel harder nodig bent. Een enkeling zal een xxl boom kopen, maar de meeste komen uit de stekjes en hebben dus allemaal 5 TG gekost.
    Dus verder hoeft er eigenlijk niet naar de waarde gekeken te worden, als er een splitsing wordt gemaakt tussen de BD en TG items.
     
  7. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Gewoon een zoekfunctie en/of een andere indeling met meer tabbladen o.i.d.
    Dan blijft iedereen de mogelijkheid houden om alles erop te zetten wat hij/zij wil.
    Als je geen licentie kwijt wil en een beginner iets wil sturen, kan dat door een dure
    stal/boom voor bijvoorbeeld een appelboom te ruilen. Mits ze op dezelfde markt zitten.
    Dat is de reden dat al deze 'vreemde' voorstellen erin staan.
    En ik denk dat het goed is dat deze mogelijkheid blijft bestaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.