gewassen niet zichtbaar bij de velden

Discussie in 'Technische vragen' gestart door No-Apologies, 27 Mei 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

zoals hierboven staat,
    ik heb de cache al leeggemaakt en dan werkt het 1 of 2 x goed en dan weer hetzelfde probleem.
    graag wil ik betere instructies wat ik precies moet legen om dit probleem voor langere tijd niet terug te krijgen.

(zover ik me kan herrinneren had dit iig te maken met caches legen)

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bij mij wordt de cache automatisch geleegd en ik zie soms ook niet de juiste weergave. Heb er geen last van... als ik even opnieuw inlog, is het weer goed. Het komt inderdaad wel weer terug. Misschien een tijdelijk probleem bij BP of Chrome?

3. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Hier ook last van. Maar ik kan gewoon oogsten, ik moet alleen de tijd in de gaten houden. Als het klaar is dan is het net of je het net ingezaaid is.

dulce1957 vindt dit leuk.
  4. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ja klopt hoor.. dat heb ik ook.. en de EP en TEP blijft ook staan en telt telkens op, normaal verdwijnt die en komt die pas tevoorschijn als er weer EP of TEP bij komt

5. aubry47

aubry47 Forumkoning

hier ook hetzelfde probleem. Alles werkt wel, maar ik zie geen gewassen als ze klaar zijn of superbomen. Cookies verwijderd. Kan ik hier ook cache verwijderen? Hoe moet ik dat dan doen?

6. -zoefje-95

-zoefje-95 Forumleerling

Hier ook hetzelfde probleem
    Lijkt of alles is ingezaaid, en moet ook de tijd in de gaten houden.

7. Eefke!

Eefke! Junior expert

Hier hetzelfde *probleem* al sinds gisteren.

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

En hier ook. EP/TEP blijven staan. Gewassen laten niet zien dat ze klaar zijn. Ik doe nog bijna altijd F5 of CTRL F5 als ik uit de Edelweissvallei kom maar ook dat helpt niet (meer). Het voorkomt in ieder geval wel dat als ik een stal of boom extra voer of mest geef, ik dat niet voor Piet Snot doe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.