Gewassen en stallen op tijd kunnen sorteren

Discussie in 'Overig archief' gestart door Leo.netten, 14 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Nu kan je ze op level, alfabet of hoeveelheid sorteren maar ik zou het erg makkelijk vinden het ook op tijd te kunnen doen.Zodat ik het oogsten beter kan plannen en efficiënter kan oogsten.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heel goed plan, Leo. Zou ik ook mee geholpen zijn.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gelukkig kun je dan nog steeds kiezen welke volgorde je wilt. Soms is het wel handig om even alle korte stallen te kunnen zien, en dan toch even de kippen over te kunnen slaan. En hetzelfde met de lange stallen als je de stallen klaar wilt zetten voor een event. Nadeel is wel dat je heel erg moet zoeken waar je de basis kunt vinden. Want dan heb je van een fokdier dus eerst de classis++, dan de classic+, dan de gele stal staan, dan de gewone, dan de rode en dan de oranje. Van de hogere kleuren weet ik het niet. Maar daar staan dan wel alle andere dieren tussendoor. Voor de stallen waar een andere onder moet, is dat erg lastig.
    Ik begrijp dat het niet echt makkelijk programmeren is, maar ik zou het heel prettig vinden wanneer je een gekleurde stal zo op het veld kunt zetten, dat het programma de gewone stal er dan zelf onder zet. Dus dat je voor een oranje stal wel de gewone nodig bent, maar zelf niet op het veld hoeft te zetten.
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Dat zou idd een prettige aanvulling zijn, maar ik zou ook wel willen kunnen sorteren op EP. Met het verbouwen van m'n farmpje na een event zou dat heel makkelijk zijn aangezien ik van b.v. m'n bomen altijd degene opzet met de meeste EP.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar let ik wel op,maar daar zou ik absoluut niet op sorteren. Nu heb je op een paar uitzonderingen na de gewone en xxl versie bijelkaar staan. Van de gewone bomen staat het verder op volgorde van ep, en van de bijzondere bomen die 20 uur duren, kijk ik vooral wat ik nodig heb. Dus ik heb op de ww in de hoekjes de produktbomen staan aangevuld met 2 suikerbomen en een paar bomen waarvan ik de vruchten nodig heb. Op de andere 2 velden heb ik in de hoekjes de xxl-bomen staan die ik het hardst nodig heb, waarbij ik in het bos begin met de hoogste bomen.
     
  6. noel1234567

    noel1234567 Forumbeginner

    Ik weet het niet hoor, ik ben gewend om het zo te doen. Maar voor mensen die er moete mee hebben zullen heel blij zijn! ;)
     
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Op tijd kunnen sorteren is een prima idee, ik stem voor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.