geurboom

Discussie in 'Help archief' gestart door **BOERIN**, 19 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ik weet het niet zeker maar ik kan mijn geurbomen niet vinden heb er 1 op het land staan wou nog wat bij zetten maar nix in de schuur lijk mij toch raar dat ik er maar 1 heb terwijl ik 3021 flesjes op voorraad heb ik weet bijna zeker wel dat ik er meer moet hebben kan het te maken hebben met de afgelopen cras? kan dit na gekeken worden????

**BOERIN**ID: 7131347
    alvast bedankt

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je wilt dat dit nagekeken wordt, moet je support aanschrijven. En verder weet ik niet hoe je aan de parfum komt. Als je die 3000 vanaf de laatste babyboom gekregen hebt, zonder te kopen, dan heb je heel wat parfumbomen opstaan, en niet de meeste tijd in de schuur. Wanneer je iedere maand maar een paar gebruikt en de wolkenrij netjes om de 30 uur oogst, dan loopt het vanzelf op.

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Heb je ze niet met een ruilevent weggegeven?

4. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

nee in ook nix verkocht..de staak oogst ik zeker elke 30 uur maar dan nog weet ik wel zeker dat ik er meer had dan 1 en nee er staan niet meer op het land mijn mans accont heeft er 3 op het land en 9 in de schuur en is veel later dan mij begonnen raar dan toch?...

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.