gesprek van de dag

Discussie in 'Overig archief' gestart door grobb, 29 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grobb

grobb Forumleerling

Ondertussen op mark 1

'Buurman, hé buurvrouw'. 'Buurman, vind je ook niet dat de mais zo duur is?' Buurman kijkt eens na de prijzen, haalt zijn schouders op. 'Ach je weet dat in Duitsland in het weekend niet wordt gewerkt, gewoon kopen en blijven malen zeg ik'. 'Hé? Wat?'
    Buurvrouw kijkt haar buurman eens aan. Waar heeft hij het nu weer over. Hij gaat toch niet weer beginnen over dat stomme ruilevent, natuurlijk zou het voorrang krijgen naar aanleiding van de enquête, maar juni is toch al redelijk in zicht. En wat heeft weekendwerk er mee te maken? De oude mopperkont. Toch ziet hij er nu niet ontevreden uit.
    'Ik heb er al 60 geproduceerd, vandaag ga ik helemaal los', zegt buurman tevreden glimlachend. 'En wat dat aangaat, hophop, moet er weer eens vandoor. Fijne dag verder'.
    'Jij ook een goedendag'.
    Buurvrouw kijkt haar buurman na, haalt haar schouders op. Het is natuurlijk geen slechte kerel maar het zou fijn zijn als hij soms wat duidelijker was. Ze kijkt nog eens naar de mais en denkt, ach ik produceer het zelf wel.

grobb

leni1955 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Zelf mais gaan verbouwen is natuurlijk wel de beste oplossing

Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.