Gesprek van de dag - verzameldraad technische vragen en problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ieder cadeau is 1 schaar. Probeer je wel het volgende cadeau te kiezen? Of is er aansluitend geen cadeau en moet je daarom een gebouw kiezen?
     
  2. syrah1967

    syrah1967 Forum-hertog

    Bij de winkels krijg je soms 2 scharen en ja ik doe de cadeau's achter elkaar.
    Zal het wel weer verkeerd doen/begrijpen.
     
    Laatste bewerkt: 25 Januari 2017
  3. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    Het zit zo dat je niet zomaar om het even welke schaar om het even wanneer kan inruilen blijkbaar.
    als je even met je muis over het pakje gaat dat je wil inleveren, komt er een witte waas over de vakjes die je eerst moet openen .
    Dus even kijken of je de aangrenzende vakjes al open hebt.
     
  4. syrah1967

    syrah1967 Forum-hertog

    Bedankt Tina zie nu wat ik moet doen om mijn scharen in te leveren.
     
    hendrika73 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  5. FarmerJoke0

    FarmerJoke0 Forumleerling

    • gelieve de bewerk knop te gebruiken om nog wat toe te voegen
    ik heb quest uitgespeeld alle scherms er op gezet maar zie nergens dat ik een kist krijg terwijl bij een andere farm van me dit wel te zien is. doe ik wat fout.
    groetjes,
    joke

    Sorry had op beide farms foutje gemaakt was 1 gordijn vergeten in te leveren.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 Januari 2017
  6. Tantor75

    Tantor75 Forumleerling

    Ik ben bij theater. Heb alle andere klaar. Heb daar gebouw 1, twee cadeautjes gebouw 2 en vervolgens weer 1 cadeautje vrijgespeeld, maar dan moet ik nog een schaar hebben voor cadeautje 4 en die heb ik niet. Ik kan ook niet eerst een gebouw vrijspelen want ik moet eerst via dat cadeautje. Hoe moet ik verder?
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet daar naar het volgende gebouw kunnen zonder de cadeautjes te openen. Ga maar eens op dat volgende gebouw staan.
     
  8. Tantor75

    Tantor75 Forumleerling

    bedankt, lukt nu wel
     
  9. cees.k

    cees.k Junior expert

    Ik heb alle 4 de gebouwen compleet uitgespeeld, en nu kan ik ze niet op mijn sier veld neerzetten, maar wel in de inventaris staat 4 x verjaardagsgordijn, wie kan mij vertellen wat ik fout doe
     
  10. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Heb je het basisitem al opgehaald uit de nieuwspagina?
     
  11. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Ik hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel.
    Ik heb het basisitem geïnd vanuit de nieuwspagina.
    Het event heb ik volledig uitgespeeld.
    Ik had basisitem + 1 gordijn in de siertuin gezet maar wilde het daarna op een andere plek hebben.
    Heb het dus verwijderd. Sindsdien is ie spoorloos. In mijn inventaris nu alleen nog 3 verjaardagsgordijnen.
    :(
     
  12. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    het is een beetje een toveritem, eens er 1 upgrade over gegaan is verandert het van naam naar "groot verjaardagsfeest"
    na de 2 de upgrade blijft de naam "groot verjaardagsfeest"
    na de 3 de upgrade krijgen we "enorm verjaardagsfeest"
    en na de 4 de upgrade krijgen we "beste verjaardagsfeest"
     
  13. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Aha, was ik nooit opgekomen. Gevonden, hartelijk dank :D
     
  14. Bpool

    Bpool Forumleerling

    Ik krijg al een hele poos geen koikarpers in mijn voorraadschuur
     
  15. lovely

    lovely Forummeester

    En je hebt wel de werkstal van de vissen op je land gezet?Misschien niet voldoende vissen op voorraad,werkstallen vragen extra gewone dieren voordat zij jou een product geven;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.