gereedsschapskist

Discussie in 'Help archief' gestart door miepje40, 21 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje40

miepje40 Forum-overlever

de gereedschapskist die je kado geeft aan je buren behoren toch 10 stuks gereedschap te bevatten?
    had er 30 staan in de inventaris....heb deze geopend en ontvang 30 stuks gereedschap.
    Is dit een weergave fout?

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

nee kijk maar als je 1 kistje krijg hij geeft dan 10 aan dus het aantal gereedschap dat je krijgt

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nee, die komen uit je kippenhok die ep/tep en gereedschap geeft..
    Kan je of meteen gebruiken of nog even bewaren als ter soms een nieuwe stal gebouwd moet worden..
    T, zijn overigens geen 30 gereedschapkisten maar 30 stuks gereedschap..
    gemeen he.......
    Ohw dat had je al gezien ..en van die buren kado wist ik niet..

t, wordt tijd dat ik ga slapen:sleepy::wuerg:

Laatste bewerkt: 21 April 2015
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is een verwarrend plaatje. Je ziet een kistje staan maar het aantal betreft het aantal stuks gereedschap in het kistje.
    En bij twee kistjes staat er de inhoud van twee kistjes.
    Tja.
    Het blijft de vreemdste boerderij ter wereld hè.

5. polkey

polkey Oudgediende

Hoe kom ik dan bijvoorbeeld aan een kistje waar 140 bij staat ?

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je het kippenhokje als huisdier? Als je die oogst telt hij de gereedschap daar aldoor bij op.

7. polkey

polkey Oudgediende

Juist, dat is het :)
    Dank je voor de uitleg!

8. Wendie

Wendie Forumbewoner

euhm
    ben even de draad kwijt
    sinds wanneer komen de gereedschapskisten die je van je buren krijgt in de inventaris en moet je deze nog eens apart openen?
    want dat haal ik uit bovenstaand...

ik krijg er namelijk ook wel eens, dus ben eens gaan kijken maar heb er geen in de inventaris staan.
    heb wel 2 XXL kisten, geen idee waar die opeens vandaan komen
    wellicht van een event, weet niet meer welke dat was maar dacht dat ik die al geopend had

9. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik las vorige week dat het opeens was veranderd. Dit is nu ongeveer 3 weken zo. Ik heb daar nooit een O.A. van gezien of ik moet er nu een keer overheen hebben gelezen.

10. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik heb ook geen OA gezien en betwijfel of het wel klopt: kreeg net een gereedschapskist binnen en die is toch echt nergens in mijn inventaris te vinden....

kan een MOD misschien wat duidelijkheid geven aub?

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit gaat om de gereedschapskistjes die je krijgt bij het oogsten van het kippenhokje(huisdier)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.