Gereedschapskisten gekocht

Discussie in 'Help archief' gestart door Silas97, 20 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silas97

Silas97 Forumleerling

Er stond net bij de events dat er een aanbieding was voor gereedschap.
    Aangezien ik het idee heb dat het niet erg op schoot voor mijn jammakerij dacht ik dat ik deze wel wilde kopen.
    Ik heb wel een melding gekregen dat het gelukt was en dat de gereedschapskisten er waren, maar de werden niet uitgepakt en ik kan ze ook nergens meer vinden.

Mijn spelers ID: 55859362

Of is er iets wat ik fout doe waar ik ze wel moet kunnen vinden?
    Er is wel geld van mijn rekening af gegaan

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Individuele vragen kunnen alleen door support worden beantwoord. Zij kunnen op je account kijken en zien wat er (wel of niet) gebeurd is.
    Dus je kunt het beste maar een ticket aan support sturen.

Op dit moment is er trouwens geen algemene aanbieding van gereedschap actief, dus het zou moeten gaan om een individuele aanbieding vanuit payment.

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb je wel gekeken in je inventaris bij het vaasje en dan onder consumptiegoederen?:)

Silas97 vindt dit leuk.
  4. Silas97

Silas97 Forumleerling

Bedankt! Daar staan ze inderdaad!
    Als dit niet de goede plaats is voor dit soort vragen, waar moet ik deze dan posten?

Ik ben er blij mee :) Heb ze gevonden

Borkie vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is de goede plaats om te vragen waar je ze kan vinden.
    Maar als je wilt dat iemand nagaat of je ze wel gekregen hebt, dan kan dat niet op het forum en moet je een ticket aan Support sturen.
    Dat doe je door op de tekst Support onder de houten spellijst te klikken en dan het fomulier in te vullen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.