gereedschapkisten

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 11 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb een vraag?

Ik heb zojuist 2x een XXL gereedschapkist gebruikt en ik kreeg inderdaad allerlei gereedschap te zien in mijn pop-up.

Ik had 60 stuks kistjes staan van mijn buurtjes en die heb ik gebruikt en dan geeft die allemaal ambachtsproducten aan in de pop-up. Krijg je ook ambachtsproducten uit de gereedschap van je buurtjes? Ik kreeg 5x een ambacht van 12 stuks te zien in de pop-up.

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

waren het niet de ambachtskisten die uit een wolkenrij komen die je geopend hebt ,want die geven ambachtsprodukten
    het gereedschap van je buren komt niet als kistje in je inventaris,maar als los gereedschap

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ah, ik dacht dat het gereedschap van je buren ook als kistje in mijn inventaris staan, vanwege dat ik ook 3 XXL gereedschap had staan. Dan zijn het inderdaad ambachtskisten geweest als het gereedschap van mijn buren los komen. Dan klopt het helemaal. o_Ok weer opgelost. Dank je wel voor je antwoord en meedenken.

-mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.