Gereedschap vs kistjes mest

Discussie in 'Help archief' gestart door joke0987, 9 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Wie kan mij uitleggen waarom ik bij het ophalen van losse gereedschap maar max. 100 tegelijk kan terwijl kisten geen limiet kennen? In gebruik is het andersom: het boeit niet hoeveel spijkers er komen. Mest juist wel: alles boven de (bijv. 2000) gaat verloren. Dus als het kan bij gereedschap, kan het dan ook bij een Kist vol mest? T is toch al zo'n gedoe met die kistjes de laatste tijd en een vergissing is zo gemaakt.
    Vr.gr.
    Joke0987

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Heeft denk ik te maken met dat je mest kan verkopen en gereedschap niet.
    Wat betreft het openen gaat bij mij nu net zo als het voorheen was als je geopend hebt
    zijn ze weg.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. joke0987

Snap ik het toch nog steeds niet: waarom gereedschap maar 100 in 1 keer kan ... je kan het altijd kwijt in je voorraad. Mest juist niet. Ik heb liever dat ze daar een max. op zetten. Hier nog steeds knudde met de kistjes. Sowieso met het spel: veel vastlopers, geen mogelijkheid meer om de zoeken bij bomen/planten/consumptiegoederen. Ja 1 keer en dan hangt t. En geen werkende link naar t forum in Firefox. Duurt allemaal wel ernstig lang .....

Edit: hmmm kistjes lijken inderdaad weer te werken. Is dan sinds de laatste paar uur.

Butsmuts vindt dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Ik denk dat ze het aan het aanpassen zijn, want normaal als ik kistjes opende bleef hij staan met een 0 erbij en dat is niet meer bij mij hij verdwijnt nu weer gewoon

Borkie, riekje111 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. joke0987

Wat er nu weer aan de hand is: ik heb de kistjes gesorteerd op aantal want ik sla over als t er maar een paar zijn maar de boel staat hopeloos door elkaar. Het lijkt alsof het op alfabet blijft staan (handig als alles begint met Kistje vol ....). Bij decoratie werkt het wel maar bij consumptiegoederen niet. Kan dat gerepareerd worden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.