gemiddeld aantal stallen en bomen in de schuur

Discussie in 'Help archief' gestart door GerwinenElise, 1 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Goedenavond Boertjes en Boerinnetjes,

Morgen begint het ruilevent weer en ik hoop dat ik weer mooie dingetjes kan kopen/ruilen of misschien wel krijgen van jullie:p.

Nu heb ik de afgelopen tijd aan veel events mee gedaan waardoor ik zeer mooie cadeautjes kreeg maar ook al had en dus nu best veel aantallen van bepaalde bomen of stallen heb. Hoeveel houden jullie er gemiddeld zelf om de rest evt. weg te geven of te ruilen?! Dit schone boerinnetje heeft altijd alles graag netjes opgeruimd en houd niet van een rommeltje in haar schuren. Graag hoor ik van een paar van jullie wat jullie fijn en makkelijk vinden om zo toch bepaalde doelen/questen/events te halen en hoeveel stallen/bommen jullie gemiddeld hebben per soort!? Of ben ik een beetje te autistisch ingesteld en moet ik ze maar gewoon laten staan?
    :oops:

janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hoi, 8 stuks van elke soort lijkt me wel een leuk aantal, dan kan je mooi een fabriek vullen daarmee. Maar mij stoort het niet om er van de ene 100 te hebben en van de andere soort maar 3.

Vitani94, GerwinenElise en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Zelf koop ik altijd 44 of 41 stallen (afhankelijk van of het voor de gewone boerderij of de tropische boerderij is) als er een nieuw dier vrijgespeeld is wat met BD gekocht kan worden, van speciale dieren maakt het me niet zo veel uit hoeveel ik er precies heb, als het maar meer dan 1 blijft zodra ik een stal heb weten te krijgen. Als er een event komt waarbij ik mest nodig ga hebben kijk ik altijd in mijn voorraad welke dieren ik het minst van heb en die stallen plaats ik dan op de velden die ik niet nodig heb voor het event om na afloop van het event op volgorde van hoe oud de quest is de dieren in te leveren, de tijdquests doe ik niet veel mee (zou ik eigenlijk wel eens moeten gaan doen om ze gewoon gedaan te hebben).

GerwinenElise vindt dit leuk.
  4. Yzaura

Yzaura Forum freak

Het is juist wel goed om te veel stallen en bomen te hebben want die kun je dan weer omzetten in dingen die je dadelijk nodig hebt op de Edelweiss vallei. Zelf houd ik inderdaad ook 8 aan als minimum waarnaar ik streef voor bomen uit de raadselbomen of stallen uit de mysteriestallen. Maar het is ook al vaker gebeurd dat een mysteriedier veranderde in een standaard fokdier waardoor het fijn was om er alvast veel stallen van te hebben. En er kunnen altijd quests bij komen die juist dat dier of die boom veel vragen. En je kunt ze zo nu en dan omzetten in hopelijk nuttigere dingen via het treintje. Conclusie: ik houd zeker zo veel als ik kwijt kan op 1 veld.

GerwinenElise vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

En dan heb je een paar jaar gespeeld en dan zit je ineens met een paar honderd oranje ezels die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt, zelfs niet op het treintje of de Edelweiss vallei xD

Ik zou de netheid lekker loslaten en me concentreren op het verkrijgen van acht per stuk van de stallen die er wel toe doen. Die paar honderd oranje ezels eten tenslotte geen brood.

GerwinenElise en Yzaura vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tis bij mij altijd een zooitje,:wuerg:... En hoeveelheden stallen hou ik mij totaal niet mee bezig ...:oops:

Cornelly52 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  7. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Bedankt voor jullie reacties. Weet ik waar ik nog voor kan sparen en niet :)

Dit topic mag gesloten worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.