gekocht dierenvoer op de markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Juvabu, 15 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juvabu

Juvabu Forumleerling

Ik heb voor een drietal dieren voer gekocht op de markt. De boeren duiten hiervoor zijn van mijn bedrag afgehaald. Het probleem is dat het niet aan mijn inventaris is toegevoegd, waardoor ik het niet kan gebruiken. F5 geprobeerd en opnieuw opstarten ook. Dit heeft niet geholpen.

Het is al opgelost. Volgende keer wat meer geduld hebben denk ik .

Laatste bewerkt: 15 April 2015
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Weet je wel zeker dat het dierenvoer was en niet de dieren zelf? Want die vergissing zien we nog al eens.

Als je een ticket stuurt naar support wordt het even voor je nagekeken in je accountlog.

3. Juvabu

Juvabu Forumleerling

Nogmaals mijn pc opnieuw opgestart en toen was het oké. Bedankt voor je reactie.

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Oké fijn dat het in orde is.

Het is altijd wel een goed idee om je pagina van het spel in je browser te verversen (F5 of met de browserknop [​IMG] of [​IMG] ) of opnieuw in te loggen, indien je iets niet ontvangen lijkt te hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.