gekleurde vlaggetjes

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door LdVL, 17 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    In de lijst met quests heb ik de quests waaraan ik werk een groen vlaggetje gegeven. Als er meer kleuren vlaggetjes beschikbaar zouden zijn, kun je de quests rubriceren op bijvoorbeeld: 'stallen verdienen' of 'TG'. Dan hoef je bij het zoeken niet alle quests en alle tabbladen af om de beloning die je zoekt te vinden!
    Lijkt me handig!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik denk dat dit wel een goed idee is, maar ik denk niet dat het snel zal worden uitgevoerd. Ik denk dat nu alle aandacht uitgaat naar het uitbreiden van de Edelweiss vallei omdat er al spelers bijna bij level 20 zijn en het leuk zou zijn als het spel tegen die tijd al is uitgebreid.
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zou dan ook dit op een blaadje kunnen schrijven en dit dan bij de hand kunnen houden. Dan zet je gewoon bijvoorbeeld TG op en daarachter onder elkaar de questen waar je dit vrij kan spelen en zo met alles wat je wilt weten. Nu is het er niet en of dit ooit komt weet je niet. Is maar een tip om dit dan misschien zo te doen of het nu tijdelijk zal zijn of definitief.