gekleurde stallen/werkplaatsen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door No-Apologies, 8 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

is het een idee (net zoals de diertjes die je steeds verder door kan fokken naar een hoger nivo) om ook gekleurde stallen en werkplaatsen te upgraden.

bijv door een speciaal event te organiseren eens in de zoveel tijd, waarbij je dus de gele update naar de oranje kan upgraden.
    de oranje naar rood, rood naar rose, en rose naar neon
    en natuurlijk rekening houdend dat het niet goedkoper word dan ze gewoon zelf te bouwen maar met als doel dat je van bepaalde kleuren die je toch niet gebruikt af kan komen, we willen uiteindelijk allemaal naar Neon kleuren en de andere kleuren staan maar stof te happen

(of zijn er al manieren om van deze kleuren af te komen?

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Bij de Farm (of Baha) express kan je de gekleurde stallen/werkplaatsen (als het een stallen express is tenminste) deze omwisselen en dit zelfde geldt ook voor de bomen express (maar dan voor de bomen upgrade.)

En anders het wel bekende cadeau/ruil event, maar houd er dan wel rekening mee dat gele/oranje stal/werkplaats of een XL upgrade voor de bomen niet zo snel gekozen wordt om die te ruilen.

3. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ja met het ruil event is dat niet echt te doen. eventueel verkopen maar als jij 40 oranje kippen hebt wil je niet allemaal tg ertegenaan gooien om er vanaf te komen.

maar je kan ze kwijt op de trein heb ik begrepen. (ook verrekte handig wat betreft de bomen idd) stel dat je 40 oranje kippen hebt kan je die wel wat makkelijk kwijt dan tijdens zo'n treinevent? of heb je dan heel wat treinevents of TG's nodig?

4. vanDijk1970

Ligt aan de waarde die een stal, boom of werkplaats upgrade heeft, maar wat mij betreft zijn die trein events veel ste kort. Ik heb nu bv. 66 rode konijnenhok op voorraad en die krijg ik tijdens zo'n trein event met moeite terug tot onder de helft.

Dus ja dan komen de TG's om de hoek kijken.

Maar de tijd die tussen 2 trein event's zijn ook best wel groot, waardoor de voorraad van zoals hierboven gegeven voorbeeld zo weer aankomt. En het is bij dit event vaak ook zo dat de bomen- of stallen express afgewisseld wordt.

Tg gebruiken tijdens dit event bereik je alleen maar mee, dat de trein meteen terug is en wat je eruit krijgt is en blijft een vraag. Het heeft geen invloed op de uitkomst.

Het wel zo dat dit event niet zo snel terug te vinden is in het event kalender. En als je vraagt wanneer deze weer eens komt krijg je als antwoord dat geduld moet hebben en de events aankondig in de gaten moet houden.

Laatste bewerkt: 8 Augustus 2023
  5. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ok duidelijk antwoord..
    dan lijkt me bovenstaande idee een TOP idee... wat jullie?? ;);)

6. Yzaura

Yzaura Forum freak

Je kunt overbodige stallen en bomen kwijt op de Edelweiss vallei dus gewoon doorsparen!

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Die ongebruikte stallen eten toch geen brood? De inventaris is ongelimiteerd dus ik zie het probleem niet zo.

Borkie vindt dit leuk.
  8. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

tja er zijn idd mensen die hun zolder propvol hebben met allemaal troep die ze never nooit meer nodig hebben en ook nooit meer naar omkijken maar toch alles maar blijven bewaren
    er zijn ook mensen als ik die op zolder maar een aantal spullen hebben die ze af en toe nodig zijn zoals bijv. een kerstboom.

ik ben iemand die van overzicht houdt;):p

oh en ik ben nog maar lvl 90.. geen idee hoe het later zit met edelweiss maar hopelijk valt het daar dan niet tegen:eek:

9. vanDijk1970

@No-Apologies Vanaf level 98 (als ik de bij behorende FAQ mag geloven.) Plus dat je 2500 sterretjes nodig heb om überhaupt het veld vrij kan spelen.

10. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ok thx.. geen idee waar ik ooit die sterretjes vandaan tover maar ik ga mijn best doen;)

11. vanDijk1970

Graag gedaan en S6 met het behalen van de sterretjes.

12. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Questen, wolkenrijen die sterren geven, kistjes die sterren geven... voor farmmunten bij het rode mandje... etc.:music:
    Op een gegeven moment heb je zoveel dat je overhoudtxD geloof me maar;)

13. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

hahaha ja ik geloof je direct.. maar ik ben nog druk bezig om mijn mestopslag te verhogen..
    zit nog maar op 13/39.
    ik wou daarna eigenlijk ook alvast sparen voor 400 sterretjes voor de howie donut in de boom, ik hoop tijdens de volgende ruilevent een howie donut op de kop te tikken
    keb de sterretjes voorlopig nog niet over:oops:;)

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  14. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Helaas moet ik je uit de droom helpen. Je kunt geen rune overslaan om naar de howie door te stomen, je zult de voorgaande ook eerst vrij moeten spelen. Sorry...
    Tip! Maar in de tussentijd kun je wel (euries, geld sparen want tenslotte kost iedere hobby geld) en als dan de aanbieding komt kun je zelf een howie kopen, ik meen bijna 3 euro als ik me niet vergis.

15. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

och kan je die kopen?? ik vroeg me al af hoe je er aan kwam onder normale omstandigheden.
    maar tijdens het ruilevent kan ik em ook bemachtigen met een beetje geluk.
    hoop wel dat we binnen een paar dagen weer de knechtenkorting hebben want kwam er laatst achter dat ze al bijna op zijn:oops:

oh en gelukkig ben ik goed uitgeslapen hoor.. ik heb de rune al vrijgespeelt tot de "levende legende" 29/30 dus met genoeg sterretjes kan ik Howie al openen;)

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je geld besteed aan het spel dan zou ik die 3 euro er voor uitgeven. Het word moeilijker om aan een howie donut te komen omdat BP de nieuwe stallen vaak al als prijs doet bij een event of in een seizoen. Voorheen kon je nog weleens een nieuwe stal omruilen voor een howie. Of je moet een duur bij elkaar gefokte nieuwe roze werkplaats er voor kwijt willen. Of een grijze wolkenrij willen omdat daar een sieritem op staat die ze zoeken.

17. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

oh ok.. ik ga niet veel geld uitgeven aan het spel maar abbo is wel verrekte handig en 3euro uitgeven voor een Howie is ook nog wel te doen.

maar op het moment dat Howie Donut in de aanbieding is waar kan ik die dan vinden?? en moet ik die dagelijks bekijken net zoals ik de piratenbaai ook dagelijks check?

18. vanDijk1970

Deze vind je eerst op het forum/event. En op de dag dat die live/online gaat vind je hem so-wie-so terug in de nieuwspagina. Je vindt dan ook meteen een link om op de pagina te komen om de Howie Donut te kunnen kopen.

Alleen wanneer deze te koop is, is voor spelers een vraag.

19. No-Apologies

No-Apologies Gevorderde

ooh dan even voor de duidelijkheid hoor.. word die dan duidelijk aangekondigd met Howie Donut? zodat we direct weten dat het om een Howie gaat??

20. vanDijk1970