Gehele wolkenrij niet kunnen legen

Discussie in 'Feedback over het spel' gestart door gerrit44, 22 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerrit44

    gerrit44 Forumbeginner

    Geruime tijd, denk wel een jaar, kan ik de wolkenrij niet helemaal legen. Ik speel met twee spellen, bij j52 kan ik 29 van de 160 legen. Bij g44 is dat 25 van de 159. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Gaf de schuld aan de computer, maar heb nu nieuwe computer en er veranderd niets, kunt U mij helpen aan een oplossing hiervoor.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Heb je wel alle items die op bepaalde wolkenrijen moet vrijgespeeld.
    Als dat niet zo is zijn die plekjes grijs en kunnen ze ook niet geoogst worden.
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb je bij de wolkenrijen die klaar zijn wel een (laat ik het zo omschrijven) groen vlaggetje aan staan?

    Zo ja, zou ik je adviseren om contact met support op te nemen en daar deze vraag voor te leggen.

    Ik heb er in ieder geval geen last van.

    S6 in ieder geval.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je wel alle wolken aanstaan voor je gaat oogsten? Als je bijvoorbeeld alleen de dierenrijen aan hebt staan oogst ie de rest niet.
     
  5. jikke52

    jikke52 Forumleerling

    hoe kan ik contact met support opnemen?
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Via oa. de knop te drukken die je links van de knop om naar het forum te gaan vind. Of in het speelveld op de vraagteken/uitroepteken knop te drukken en daarna op de uitroepteken knop te drukken dan kom ook in contact met support.

    Meld wel even je (spel) user naam en (spel) user id-nummer zodat ze bij support je makkelijker kunnen helpen. En omschrijf met zoveel mogelijk worden het probleem. Het minimale aantal leestekens 100. Mocht je daar niet qua woorden aan komen kan je ook punten, komma's enz. daarvoor gebruiken.

    S6.
     
  7. jikke52

    jikke52 Forumleerling

    Super bedankt, ga het proberen. Nogmaals bedankt vanDijk1970
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan en nogmaals S6.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.