geen water op nieuwe speelveld volle maan

Discussie in 'Help archief' gestart door manholle, 23 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manholle

manholle Forumbeginner

water probleem opgelost nu stallen probleem nog want de griezelstallen zijn niet aanwezig en te plaatsen

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2015
  2. boer59

boer59 Actieve auteur

hier het zelfde probleem telkens f5

3. -harry1953-

-harry1953- Forumbeginner

hier ook geen water op volle maan veld beetje lastig iedere keer f5

4. Toontje2

Toontje2 Forum freak

En probleem doorgegeven ter verdere controle / afhandeling.

5. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Vreemd want ik heb allemaal kwart akkertjes liggen op het nieuwe veld en ik kan wel water geven ?????

6. polkey

polkey Oudgediende

Firefox en IE doen het niet
    Het icoon van water wordt op dat veld dus grijs terwijl watertank vol is.
    Chrome doet het goed, even getest in deze browser.

Edit, ook chrome geeft nu het probleem, na refresh kan water weer wel gegeven worden

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2015
  7. lovely

lovely Forummeester

Ik lees dt meerdere mensen hier problemen mee hebben.....Volle tank,f5 gedaan en water blijft grijs?

na uitloggen wel weer....

8. Wofrij

Wofrij Teller

ik heb dat ook, in iedergeval met de knecht. Handmatig ging wel, maar water geven gaat met knecht alleen als je de knecht wegstuurd/dichtklikt en weer roept/opent. Iets klopt er niet en ik heb niet de indruk dat het aan mij of mijn laptop ligt. Is overigens alleen op vollemaanveld.

9. Wandermans

Wandermans Gevorderde

speel met firefox en knechten. Water is inderdaad grijs als knechten nog openstaan van in een vorig veld (is bij mij bijna altijd het geval), knechten sluiten en weer openen en dan is water knop wel actief/blauw en dus te gebruiken.
    Beetje vervelend, maar via ommetje dus wel mogelijk met knechten.

10. polkey

polkey Oudgediende

In IE blijft het veld ineens stilstaan, omdat ik de tijd weet gebruik ik de refresh en kan ik oogsten.
    Tijd dat deze gaat vaststaan is ongeveer 15 min voor het klaar is.

11. hulst

hulst Levende forumlegende

Hier ook vaak grijze knechten op het volle maan veld. Hier werkt even knechten uit en dan weer aan zetten.
    Ik heb er last van bij chroom maar op bij puffin.

12. yvon61

yvon61 Forum-analist

Bij mij ook op volle maan veld en nu zelfs bij de wolkenrij, blijft grijs.

Wolkenrij weer in bedrijf na uit/in loggen. Verder is alles enorm traag, heel veel draaiende bloemetjes.

Laatste bewerkt: 24 Oktober 2015
  13. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Bij mij werken de knechten pas op het volle maan veld als ik eerst alle andere velden heb geoogst en dan nog lukt het niet altijd om met de knechten de gewassen te bewateren.
    Gaat hier nog iets aan gedaan worden?

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2015
  14. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Dat niet kunnen water geven bij de knechten komt volgens mij doordat het vakje op grijs gaat bij 'onkruid wieden', aangezien er geen onkruid kan groeien op volle maan veld. Wissel je dan naar inzaaien en water geven blijft ie even grijs. Ik heb het af en toe, meestal gaat t wel goed in 1x.

15. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

heb er ook last van. als ik van veld wissel en weer terug ga doet ie t weer. hebben meer last van.

16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Knechten sluiten en weer openen is bij mij genoeg, maar eerder kan ik ook geen water geven.
    Ik was op een ander account wel blij te merken dat je ook nu geen onkruid krijgt. Ik hoop dat dat zo blijft. Gelijk alle accounts ingezaaid. Dat werd eerder met volle maan te vaak onkruid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.