Geen Tulpguldens ontvangen

Discussie in 'Help archief' gestart door lentoboer, 11 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentoboer

lentoboer Forumleerling

Kk heb mijn tulpguldens (5x150) nog niet bijgeschreven gekregen. Betalingsmail Paypal om 11:55 ontvangen.
    Ik heb nog geen supportticket aangemaakt, omdat het een algemeen probleem lijkt.
    Zou er naar gekeken kunnen worden?
    Bij voorbaat dank, Hans.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Er zijn vandaag inderdaad payment problemen, hier wordt aan gewerkt en zsm opgelost. Excuus voor het ongemak.

3. hooves1972

hooves1972 Forumleerling

hier ook super frustrerend, eerst een foutmelding, dus nog een keertje en nu dus twee maal afgeschreven voor twee transacties en kan maar eentje doorgeven aan de betaalsupport. Maar heb wel twee bevestigingen van afgeschreven bedragen. Niet leuk

4. lentoboer

lentoboer Forumleerling

De tulpguldens zijn inmiddels bijgeschreven en SID is ook gearriveerd.
    Wat mij betreft mag er een slotje op.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

De problemen zouden nu opgelost zijn en de aankopen alsnog geboekt op de accounts inclusief een Sid die op bezoek is.

Mocht iemand dit nog niet hebben ontvangen, zelfs niet na opnieuw inloggen, is support de juiste weg om dat uit te laten zoeken.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.