(GEEN) SUPPORT: HELP!

Discussie in 'Help archief' gestart door Opa-luhu8, 27 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opa-luhu8

Opa-luhu8 Forumleerling

Ik heb op 23 januari 2016 twee keer een Tulpgulden pakket gekocht. Er is slechts 1 x daadwerkelijk Tulpguldens geleverd. Dit probeer ik duidelijk te maken aan support maar dat moet in een vakje waar pakweg 30 tekens in passen :-(

Ik stuur zelfs een plaatje mee met een foto van BEIDE afschrijvingen.

Omdat ik telkens dezelfde reactie krijg voel ik mij totaal niet begrepen of gehoord. Ik heb maar weer een ticket ingediend, maar het begint nu wel erg vervelend te worden.

Als iemand dit leest die hier invloed op kan uitoefenen ... graag hulp.

User: Opa-luhu8
    ID: 27339520

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het is heel vervelend voor je wat er gebeurd. Helaas is het forum hier geen geschikte plek voor. Wij hebben geen inzicht in het financiële deel en kunnen verder ook geen invloed uitoefenen.

Omdat dit verder per support opgepakt wordt sluit ik dit draadje.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dit is reeds in behandeling bij support.
    Zoals je ook is medegedeeld kan het even duren omdat het over zoveel schijven gaat.
    Er over schrijven op het forum helpt niet, daar kan en mag niemand op je vraag in gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.