geen resultaten te zien bij fokstal

Discussie in 'Help archief' gestart door lalenya, 25 April 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalenya

lalenya Forumbeginner

hai,

ik kan mijn resultaten niet zien bij mijn fokstal. ben wel mijn dieren kwijt. o_Ok al gerefreshed, hoe los ik het nu op? want de fokdieren zijn dus kwijt, maar ook de resultaten die kan ik niet inzien en geen farmmunten gekregen

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zou niet f5 doen maar gewoon een keer opnieuw inloggen vaak helpt dat dan wel

3. lalenya

lalenya Forumbeginner

ja, dat heb ik dus gedaan...

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Als dat niet geholpen heeft weet ik het niet , dan zou
    ik ticket naar support sturen.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Met een opnieuw inloggen of refresh wis je de resultaten uit de fokstal, dus dat kan kloppen. Hij houdt alleen bij wat je in de actieve sessie hebt gefokt.
    Mocht je willen wat je uit de betreffende fok hebt gekregen dan kun je het beste een ticket sturen naar support aangezien zij op jouw account kunnen kijken.
    Vermeld daarbij het precieze tijdstip van de fok, aangezien je vermoedelijk meerdere fokken hebt gedaan vandaag, of dat er wellicht een specifiek dier tussen zat op dat tijdstip, anders is het zo goed als onmogelijk om na te gaan om welke fok het is gegaan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  6. lalenya

lalenya Forumbeginner

dank je, zojuist gedaan. ik ben benieuwd

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Afhandeling via support dus hier een slotje

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.