Geen post ontvangen

Discussie in 'Help archief' gestart door -boer56-, 23 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -boer56-

    -boer56- Forumbeginner

    Ik kan geen post ontvangen
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bedoel je post van je buren bv.?

    Dat probleem is al langer gaande, maar aangezien er door B(ig) P(oint) weinig tot niks met de problemen worden gedaan melden veel spelers (waaronder ik zelf) dit soort dingen (vanwege weinig nut) niet meer.

    Enige mogelijkheid is via Susi's post. Deze vind je in de postvak aan de rechterkant.

    S6.
     
    -boer56-, Dorette58 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Beetje gekke vraag misschien, maar hoe weet je dan, dat je geen post ontvangt ??
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als ik (uit eigen ervaring) hier op mag reageren: Een paar maanden terug kreeg ik van een buur (uit spel) een bedank berichtje via de Susi post, waarin ook gesproken werd dat die via de andere manier niet kon verzenden.

    En toen was het probleem over geen post al bekend.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb je een eigen draadje gegeven omdat je andere vraag stelt dan in het draadje waar je zat.

    Van een specifiek account of in het algeheel niet? Als het om bepaalde speler gaat zou het kunnen zijn dat je diegene wellicht per ongeluk hebt geblokkeerd. Als je helemaal niks binnenkrijgt is het goed om ticket naar support te sturen dan kijken we even mee. Zeer waarschijnlijk hangt er nog ergens een oud account in de lucht met toevallig dezelfde naam. Maar dat kunnen we dan nakijken.

    Ik geef toe ik had je in eerste instantie verwijderd omdat ik er klaar mee was, maar goed toch weer teruggezet. Ten eerste wat je aangeeft is dan niet je eigen ervaring als je het van een ander hoort.
    Ten tweede is dit probleem inderdaad wat vaker voorbij komt, al voor Unity, en wat wij altijd weer recht kunnen zetten als men een ticket naar support stuurt. Niet een groot spelprobleem overigens, gewoon kleinigheidje wat wij als moderators al jaren keurig rechtzetten voor iedereen die er tegenaan loopt.
    Dus inderdaad er zijn veel grote spelproblemen maar om nu hier zomaar iets te roepen wat niet klopt en wat de vraagsteller het idee kan geven het maar beter niet te vragen is niet erg aardig van je.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Om op 2 dingen te reageren.

    - De buur heeft dat bericht destijds zonder dat ik daar zelf om vroeg gestuurd, dus hoezo geen eigen ervaring? Meningen daarover kunnen verschillen.
    - 0ok dit is uit ervaring, want vorig jaar toen Unity online kwam had ik al mijn twijfels die ik toen ook heb uitgesproken hier op het forum. En bij andere topic's zijn door zowel mij als andere spelers diezelfde mening erover gegeven.

    Dus nee, ik probeer niet bij iemand de stoelpoten onder hun (mods/BP) vandaan te halen.
     
    Laatste bewerkt: 23 November 2021
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik krijg gewoon post hoor.
     
    -boer56- vindt dit leuk.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier ook gewoon post binnen en kan ook normaal versturen.
     
  9. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier ook gewoon post hoor ook zelfs van niet vrienden, noch buren......
     
  10. -boer56-

    -boer56- Forumbeginner

    Hier werkt het niet, niet van buren of noch buren.
     
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Het kan ook zijn dat je postkantoor "vol " is... regelmatig berichten verwijderen is ook nodig. Mocht hij leeg zijn,
    Dan zou ik toch even een berichtje naar support doen. Daar kunnen ze je helpen. Hofjes postkantoor heeft ook een keer een goede schop gehad. Daarna deed hij het weer.

    Merk zelf wel en net even getest...De post komt wel aan, maar blijft vaak in het postkantoor zelf hangen. De duif komt er niet uit, euh ik bedoel, die duif komt vaak pas na f5 of na opnieuw inloggen op de paal zitten ... Zijn zeker luie duiven geworden :wuerg:
     
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals ik al eerder had aangegeven, stuur een ticket naar support. Ik had al gezien dat ik je dan zeker kan helpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.