geen 'plaatjes' bij ambachten

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 12 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

Krijg er zo langzamerhand een punthoofd van:

ik zie niet wat ik in mijn ambachten op de plank heb staan, de plaatjes zijn verdwenen, ik zie wel de aantallen maar moet daarop klikken om te zien wat het daadwerkelijk is

ook op de markt bij de ambachten staan geen afbeeldingen, alleen tekst

dit heb ik al eens aangegeven, kreeg de standaard riedel betreffende cookies en cache maar dat is niet het probleem! Want of ik nu compleet blanco begin (alles gewist) of niet, ik zie gewoon geen plaatjes

heel erg irritant

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Tja meestal wijst dit echt op problemen met de flash / te volle flash cache dus niet zo gek dat je dat als antwoord krijgt.

Maar als dat volgens jou het echt niet kan zijn is de juiste weg een ticket naar support sturen dan loggen we bij jou op het account in om te kijken en kunnen we het eventueel doorgeven.

3. HippoFlippo

HippoFlippo Gelegenheidsauteur

Gisteren had ik de cache geleegd ivm zwartscherm op de bios. Maar vanochtend bij mij ook geen plaatjes bij de ambachten op de plank

4. Wendie

Wendie Forumbewoner

ja precies, dat zou de oplossing moeten zijn maar dat veroorzaakt naar mijn idee wel 9 van de 10 keer het probleem

ik zal er eens over nadenken of ik een ticket stuur
    gooi er maar een slotje op dan :)

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Flash cache legen zal sowieso niet je probleem veroorzaken hoogstens oplossen en als dat niet zo is en je wil wel hulp is de enige juiste weg een ticket naar support sturen zodat we het na kunnen kijken en kunnen handelen.

Op verzoek:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.