geen pikhouweel

Discussie in 'Help archief' gestart door Sanham, 9 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op een van mijn oude accounts, die ik verder niet meer gebruik, alleen om af en toe dropitems te sturen staan er geen pikhouwelen in de cadeaulijst. Ik wilde een uur geleden een cadeautje versturen.
    Het e-mail adres dat bij dit account staat is al lang niet meer in gebruik, dus kan ik geen ticket naar support sturen.
    Hoe kan ik hier dan naar laten kijken?
     
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    was het voor of na 14.00 uur dat je het probeerde...... want na 14.00 dan klopt het wel vandaag zijn er geen Di
    Morgen vanaf 14.00 wel weer
     
    boemer49 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het was rond 13.00 uur. Daarna op deze farm nog wel kunnen versturen, dus was duidelijk een storing op dat account. o_Ok uitloggen en opnieuw inloggen werkte niet. Normaal gesproken zou ik een ticket naar support hebben gestuurd, alhoewel de kans bestond dat hij niet op tijd behandeld werd. Maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf, is het gekoppelde e-mail adres niet meer actief.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.