geen lichtjes pakket te koop

Discussie in 'Overig archief' gestart door -tonio76-, 30 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    nu lees ik dat er een nieuw pakket te koop is voor de lichtjes, dit pakket zou vandaag vanaf Zaterdag 30 november van 00:01 uur tot 23:59 uur te koop zijn maar kan het nergens terug vinden op de farm
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zijn wel andere sieritems pakketten te koop, onze oa klopt niet. In Duitsland en Engeland staan wel de juiste faq`s. Onze mods zullen vast de verkeerde info hebben binnen gekregen.
     
  3. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Heb er ook al naar gezocht maar niet kunnen vinden!
     
    -tonio76- en breston18 vinden dit leuk.
  4. breston18

    breston18 Forumkenner

    Idd, was ook al aan het zoeken, maar het zijn andere pakketten die er zijn, wel jammer.
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  5. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik was er ook al naar op zoek
     
    -tonio76- vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb de informatie nog eens dubbel gecheckt, en die zegt echt dat vandaag het lichtjespakket voor een dag in de herhaling gaat.
    Sterker nog, over de retro-sieritemverkoop is geen informatie voorhanden.
    De collega’s in buurlanden hebben die waarschijnlijk verzameld door te kijken wat er live staat.

    Het ziet er naar uit dat we hier pas volgende week uitsluitsel over krijgen.
    In het spel kan ieder gelukkig zien wat er nu te koop is. Excuus aan wie zich verheugt had op het lichtjespakket, komt vast nog wel een keer in de herhaling.
     
    Cornelly52 en -tonio76- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.