Geen gratis parfum

Discussie in 'Help archief' gestart door Selvi51, 27 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Weet niet of het al bekend is:

In Unity wordt de premium-gratis-parfum niet toegekend als je een fok plaatst.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik denk eerder dat het dan een weergavefout is, maar als je een ticket naar support stuurt kunnen we meekijken.

3. harry4557

harry4557 Actieve auteur

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen of toevoegen.
    er zijn nog wel heel veel meer problemen dan dat alleen vlieg er contant uit of ik als ik naar event veld wil gaan of naar een andere veld zet ie het op nul en moet je steeds weer opnieuw inloggen
    sorry maar dit is niet meer normaal het kost allemaal heel veel tijd met alles de pnt de dorsers en ga zo maar voort dit gaat tot ergenis toe doe er iets mee bp please

is dit het einde van farmer ik denk dat er heel veel mensen meer zijn die zich ergeren aan deze problemen en willen ze dit nog wel het spelen is niet meer zo als het was het mooie is er nu wel van af helaas

Laatst bewerkt door moderator: 27 December 2020
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je alleen je beklag wil doen kan je dat in de praatgroep of klaagmuur doen, als je wil dat we naar je problemen kijken is een ticket naar support de enige goede route.

5. lucy6666

lucy6666 Gevorderde

het is hoe jij het bekijkt en voelt maar jij kan dit door sturen daarheen
    het is geen beklag maar vind het zelf relevant
    ik bedoel het niet kwaad hoor
    merk dat jij het zo oppakt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.